Nem tagadom, szükségem van a segítségre így, az első autóvásárlás küszöbén. Kíváncsi vagyok minden tapasztalatra és minden véleményre... Alább olvashatjátok:

Apu:

Ennyiért már kapsz egy Audit is. Öregnek öreget, de hát az audi az minőség! Avval gondod nem lesz. Meg ugye, a ott Pöstön ki is kell ám nézni. Mer a sok sznob lenézne valami tragacsot (Dachia tulajdonos)

Kamionos:

Passat. Na jó. Neked elég a golf. Fasza kocsik. De igazából passatot kéne venned. Áh, kit érdekel, hogy sokat eszik, ha összetöröd is túléled. Hogy nincs pénzed? Hát hitelre? Mér nem? Vedd meg hitelre. Vegyél passatot. Akkor legalább mindenki nyugton lenne, hogy nem nyiffansz ki hamar. (Passat és Opel Corsa tulajdonos)

PlázaCica Pasija:

Melyik tetszik? A Yaris. Hát akkor vedd meg azt. Miért? Hát mert az tetszik neked, nem? Én nem tudom. Ha már elvisz Aból Bbe az jó, nem? Ügyes kis autó az. Kis csajos. Bár autópályán... Hááátt... De ha neked az tetszik... (Citroen tulajdonos)

PlázaCica (bár nem pasi)

Opel! Opelt kell venned! Sok van belőle, olcsó hozzá az alkatrész. Meg 1.6ost. Mint az enyém. Látod, ez is milyen jó autó. Mennyire jó vezetni, és NAAAGYON megbízható. Yaris szar. Békafing. Autópályán áthajtanak rajta a kamionosok. (Opel Astra tulaj)

Kézműves (szintén nem pasi):

Franciát ne vegyél, meg ne autókereskedőtől. Azt vedd meg, amibe ha beleteszed a segged, azonnal otthonosan és biztonságban érzed magad. Yaris kis cuki, de messze ne menj vele. Opel Corsa városba megint jó, de nem férsz bele :D Fiat Punto, nem eszik az sokat? Az új mondjuk egész jó lenne. Skoda Fabia is jó kocsi. APK oda lenne érte. Azt is sokan szeretik. Hát nem tom. Olyat vegyél amibe azért nem úgy hajtogatod be magad. Áh... döntsön a feneked :D (kocsitlan kocsimániás, aki inkább mások kocsiját lemojlja).

APK

Biztonságos, keveset futott  100.000nél nem többet, 2003nál fiatalabb. Hátul is legyen benne hely, akár pakolni is lehessen bele. 1.4es 4 hengeres, mindenképpen négyhenger a kiegyensúlyozás miatt. Francia semmikép, olasz esetleg. Japánba drága az alkatrész. Megbízható. Suzuki SX4? Jó, jó vicceltem. Bár igazán kezes megbízható autó. NEm értem miért ágálsz a suzuki ellen. Nem degradál. Ez nálad sznobizmus. Ne legyen futurisztikus, azok rondák. Megbízható. Könnyen lehessen alkatrészt kapni hozzá. Valami a volkswagenégtől. De a suzuki olcsóbb lenne. Hogy yaris? Ronda, futurisztikus, ronda, drága, ronda, csak 1.1es, mi lesz veled autópályán? És ronda, meg drága. Kell hogy legyen valami jobb. Honda Civic? Ha már... nem tetszik? Suzuki? Akkor skoda? (Eddig Suzuki tulajos szülők autótlan gépészmérnök gyermeke)

SzSz

A Yarisok jók. Lehet azért azt jó áron is kapni. Az életbe nem romlik el, sose kell szervizbe vinni. Megbízható, jól néz ki. Jó ötlet. :) Seat? RONDA! Skoda Fabia, jó hát nekem nem tetszik, de ha neked az tetszik. Na de azért nézem a Yarisokat.

Csoki:

KOCSIT VESZEL?!??? :D Várd meg amig hazamegyek és összeszedlek, ha összetöröd :D Liebling. Meggieben ültél. Nem szeretted. A céges skodám bezzeg imádod, na nem mondom, hogy ilyet vegyél, de ha már, akkor mit szólsz a fábiához? Mert ugye Suzuki lelki okokból kizárva, a dacus technikaiból, opel esztétikailag, fiatok olaszok, sokat esznek ugy mint a fordok. De figyelj már, itt okoskodok, pedig ez a te döntésed. Ha yarist akarsz vegyél azt. De szerintem ahhoz magas vagy... Meg tudod, szűk benne a hely hátul ;) (ex skoda superb tulaj)

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.11. 10:05 13 komment

Címkék: vásárlás család kézműves pasi plázacica autos szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr545073858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.02.11. 10:38:51

Corsába simán beleférsz, a punto kisebb, ha nem csalnak az emlékeim.

A yaris meg igazi hp autó. :) Ami ebben az esetben nem a házi pálinkát jelenti.

Remélem örülsz, hogy nekem is van véleményem. :D

A munkába járáshoz kell, v. ez egy olyan meló, ahol kedvesen kikötik, h saját autó kötelező?

Verde Lunaria 2013.02.11. 10:52:35

@motymoty:
Minden véleménynek örülök. :)

A munkába járáshoz kell. Szigorúan :D

ildiko78 2013.02.11. 12:12:16

APK: mikor ránéztem azt hittem, Anna, Peti, Gergő. Aztán megkönnyebbültem: az APG.

Kocsihoz annyit, hogy olyat vegyél, ami jó állapotban van, így is lesz egy-két-há dolog amit rendbe kell tenni.

Szerintem, ha városban, közlekedni szeretnél vele, kicsit vegyél, ami keveset fogyaszt és jól lehet vele parkolni.
(Mondom úgy, hogy OPEL kombink van, amibe elfér három gyerekülés a csomagtartóba meg lazán elfér a babakocsi, bőrönd, ennivalós táska hűtőtáska és a legfontosabb a bili. :-)

2013.02.11. 12:34:07

Hasznos tanácsok (tényleg érdemes elolvasni)
totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/
totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye_2._resz/
totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3._resz/
Amúgy meg: a Passat tényleg jó, a Suzuki tényleg olcsó, a Mazda tényleg zumzum, és mostanában nekem a Nissan is tetszik.

Verde Lunaria 2013.02.11. 16:25:53

@ildiko78:
APK=AktuálisPárKapcsolat :)

Kicsit város/aztán városon kívül. És autópálya a közlekedési célpont.

Babakocsinak még nem kell beleférni :)

@anyuss:
Óóóó, ezeken már péntek este túlvoltam, megokosodtam, elolvastam. Micra érzelmi okokból kizárva. :)
A mazda zumzum. Tényleg. :)
Suzukit nem, nem, nem, nem. És nem :D

2013.02.11. 16:30:07

@Verde Lunaria: Hozzád nem is illik a Suzuki sztem. És nem micrára gondoltam, inkább Qashqai-ra :)

Verde Lunaria 2013.02.11. 16:33:59

@anyuss:
Szerintem se megy hozzám a suzuki. Nem szoktam énekelni (az úrnak) és szeretem ha nem csak az egyik oldalán vannak ajtók :D
Amúgy asszem hozzám jobban illik a kicsit morcibb odalépősebb kocsi. A yaris talán ezért is "kiesik" nem vagyok hp (annyira) :D

2013.02.11. 16:35:44

@Verde Lunaria: Mondom h Qashqai, az elég morci :))

Verde Lunaria 2013.02.11. 16:36:23

@anyuss:
egen... az árától meg én leszek morci :D

kozgaztanar 2013.02.12. 10:03:14

szasz! :)

nem tudom, hogy miért ez a félelem a francia autóktól...
nekem renault cliom van, 10 éve nincs vele gondom az átlagos szervízes dolgoktól eltekintve, amik 5-6 év után mindig vannak
exem peugeot 206-ost hajt, úgyszintén bírja a strapát

toyotából aurist inkább

de lehet, hogy neked és is egy Golfot szavaznék meg :))

Verde Lunaria 2013.02.12. 13:53:05

@kozgaztanar:
szasz :D

Asszem, kicsit mindenki szerelmes a saját kocsijába. És az összes többitől tart, vagy hogy úgy mondjam, fél :)

Hát ha megszavazol nekem ingyér egy golfot el is fogom fogadni :)

idegszaggató 2013.02.16. 11:53:46

dacia, skoda, suzuki...mi jön még?
olaszból csak Lamborghini-t :D
opelhez olcsó alkatrész

Verde Lunaria 2013.02.16. 17:20:52

@idegszaggató:
és mindent figyelembe véve lett egy fábiám :D
süti beállítások módosítása