Nem, nem ez a baromi beképzelt mondat nem egy gyilkossági ügy kihallgatásán hagyta el a szám, hanem tegnap este, mikor az én drága kocsikám adásvételiét készültem aláírni.

És igen, megvan! Több 40 éve szakmát űző autószerelő, legalább 4 gépészmérnök és egy ügyvéd jóváhagyásával birtokomba került a Kicsike.

1.4es Skoda Fabia. Metál-szürkés-kékes-gyönyörűség.

Kezes. És imádják egymást Okossal, mert hogy Okos és Verde kompatibilis. A kezemre játszik, és szeret és vigyáz rám, és én is szeretem és vigyázok rá. :)

Hát most mondjam azt, hogy kérek lájkot és teszek fel képet róla? :)

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.15. 14:05 3 komment

Címkék: autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr485081995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.02.15. 14:50:13

Lájk.
(És nekem mondhatnak bármit, a SZÍN igenis fontos :))

Szerijucus 2013.02.15. 15:06:01

Utánozás majom szokás :P
De azért lájk :)

Verde Lunaria 2013.02.16. 17:18:27

@anyuss:
Ugye? :) Én azért fehéret szerettem volna, de ez a behatárolhatatlan szürkés kékes ezüstös metálos akármilyen is teccik :)

@Szerijucus:
Én nem mondtam, hogy kérek ennyi lájkot ;)
Főleg mert már ki is raktam :)
süti beállítások módosítása