Felöltözni jó dolog. Mondjuk nem árt, ha rövid időn belül magadra veszed a szükséges ruhadarabokat, és nem kigombolt farmerben és melltartóban kezdesz el telefonon egy órán át fecserészni, mert megfeledkezhetsz hiányos öltözetedről. Tehát megeshet, hogy a telefont még mindig a kezedben tartva így találsz ajtót nyitni a gázóra leolvasó srácnak (nem, nem olyan volt mint a született feleségekből a kertész). De ha már egyszer így alakul, akkor mikor ráébredsz pőreségedre, ne vágd rá sikítva szerencsétlenre az ajtót, mert tényleg nem tehet semmiről....

Szerző: Verde Lunaria  2013.02.27. 14:11 6 komment

Címkék: élettipp

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr875108201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2013.02.27. 17:31:18

Ne haragudj, de én most olyan jót röhögtem:) Lejátszódott előttem a történet:D
És utána? Beengedted?:))

Verde Lunaria 2013.02.27. 21:48:09

@Szerijucus:
Beengedtem....
Utólag már én is röhögök :D

ZsuZag 2013.02.28. 07:06:59

Olvasva igen vicces lehetett. Már nem a gázóra leolvasónak, akire rácsaptad az ajtót :-D

Verde Lunaria 2013.03.04. 13:00:16

@ZsuZag:
Hát szerintem a haverjaival utána ő is jót röhögött rajtam...

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.03.06. 13:22:47

Hiányos a sztori.

Nem olyan volt mint a született feleségekből a kertész. SAJNOS. :)
süti beállítások módosítása