Nem is olyan régen írtam a "tegnap se jött semmi" mottóról. Hát, talán bennem is, és a soffőrben is ez volt egy kicsit. Ma baromi korán indultam el melóhelyre, mert a tankom olyan száraz volt, hogyha Verdának lenne nyelve, tuti a szájpadlásához ragadt volna. Mert ugye ma csökkentették a benzin árat... És sporolni kell. De nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy gondolotaimba méllyedve és röviden körülnézve átsétáltam a kereszteződésen, mert az a bizonyos audi annyira messze volt...

Aztán csak arra emlékszem, hogy a térdem magassába kapok egy akkora ütést, hogy nem hogy elburulok, hanem elrepülök egy olyan jó méternyit. A földetéréskor hatalmas mákom volt, és nem csak a túlzottan párnás fenekem miatt, hanem, mert útjavítás címén felszedték az aszfaltot, és ahová landoltam, ott a laza föld fogadott.

Hogy mi volt az első gondolatom?

Basszus, ennyire kiment a bokám?!

A következő pillanatban egy 50es szőke nő jön felém ordítva, hogy én nem túl inteligens förtelmes szaggal rendelkező pénzért szexuális szolgáltatásokat nyújtó egyén miként merészeltem lelépni elé.... És komolyan még majdnem meg is pofozott. Fel nem segített, meg nem kérdezte hogy jól vagyok-e, csak folyt belőle a szitokszó.... Aztán feltápászkodtam, nem fájt semmim, csak a  nadrágom lett koszos, és nagy szemeket meresztve néztem a még mindig ordító nőre, hogy összetörtem a kocsiját. Lelassult a gondolkodásom, és szerintem kicsit sokkot is kaphattam, mert tényleg nem reagáltam semmit....

Aztán látom, hogy a házunkból a felső emeleten lakó fehér westis idős néni odajön, beszélhozzám, megpaskolgat, és elmagyarázza az igencsak agresszív fúriának, hogy jó lenne ha észbe kapna, és nem én voltam a szabálytalan, hiszen már majdnem átértem az úton, és kizárt, hogy ő jól megválasztott sebességel halad, és..... és jól elküldte helyettem a fészkes fenébe a nőt. Felírta a rendszámát, adott nekem egy csokit, meg vizet. És egy jó 5 percig beszélt hozzám, hogy tényleg jól legyek....

Igazából az egész sztori csak úgy tíz perce tudatosodott bennem. Hiába, lassú a felfogásom.

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.17. 09:41 4 komment

Címkék: én segítség

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr605230862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerijucus 2013.04.17. 10:22:49

Hát, bazi nagy mákod volt! Biztos, hogy nem lett semmi bajod??
Az én nevelőanyám a zebrán, ugyanígy ütötték el, ott a jobbra kanyarodó autónak ugye zöld van. A gyalogosnak is, nevelőanyám is teljes bambulásban ment át a zebrán, nem jutott eszébe, hogy autó jöhet, a sofőr is bambula volt, szerintem annak sem esett le, hogy mehet gyalogos és mielőtt pont átért volna, elütötte. Ő rosszabbul járt, mert gipszet kapott. Nem szabad még a zebrán sem teljes nyugalommal menni, sajnos :(

Vigyázz magadra!

motymoty 2013.04.17. 12:14:34

Milyen jó, hogy mindenütt van egy ilyen szomszéd néni.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2013.04.17. 20:57:55

Tejójég. Ha nem fáj semmid, az jó jel. De térdmagasságban kapni egy ekkorát, az meg nem. Van, hogy nem érezni, csak elkezd dagadni.

Verde Lunaria 2013.04.18. 09:51:55

@Szerijucus:
Annyira reggel volt, hogy még a fű se nőtt. Nem hogy forgalomra számítson az ember...

@motymoty:
Ugye? Nem is laknák olyan házban, ahol nincs legalább egy idős fehér westis szomszéd néni.

@Luna Littlewood:
Megtörtént.... Mármint a dagadás
süti beállítások módosítása