Több dolog is történt tegnap este

1.

Tudod, tulajdonképpen friss jogsid van. Én nem azt mondom, hogy... Csak érted. Tapasztalatlanságból, ha 50-nel mész biztosan ki tudod védeni a necces forgalmi helyzetetket, az olyanokat, ami mondjuk 70-nel csak lehet, nagyobb rutinnal, meg simán. Szóval nem kell kapkodni. Lehet óvatoskodva bénázni, mert abból kevesebb baj lesz. Azért örülök, hogy nem a hullaházból hívtak... (SzSz) - helyzetet átgondoltam, igaza van, ma lassabban jöttem már...

2.

Kissebb pinpong labda alakult ki az amugy sem szuper térdemnél, muszáj volt orvoshoz mennem. Előtte még bementem gyógyszertárba, aholis megtudtam, hogy a bostoni merényletet igazából Szaddam Husszein és Oszama Bin Laden közösen hajtotta végre... Hogy bosszút álljanak....

3.

Megtekintettem a "helyszint", és tuti sokkot kaptam, mert NINCS útjavítás ott, de még a környéken se. És nagyon valószínű nem is volt.

4.

Doktor bácsi bókolt, hogy ilyen szép hosszú rossz lábakért igazán kár... Majd megvizsgálta, adott fájdalom csillapítót és nem ígérte, hogy nem ment szarrá a térdizületem, de ez csak a pingpong labda effekt után lesz biztosan megmondható....

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.18. 11:30 4 komment

Címkék: beteg szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr825232782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.04.18. 14:51:44

Jobbulást!

Nekem még sosem mondta doktor bácsi, h szép a lábam :( Bár csak a bokámat szoktam mutogatni.

Szerijucus 2013.04.18. 20:21:03

Basszus:( Jobbulást!

Sangel 2013.04.21. 22:06:08

Jobbulást!
És azért remélem feljelented a picsába, azt a hülye k*rvát.... Rohadjon meg az ilyen... Pffff

Verde Lunaria 2013.04.22. 09:40:54

@motymoty:
@Szerijucus:
@Sangel:

Köszönöm :)
Pingpont labda eltűnt, de úgy kattog, mint a régi felhúzhatós órák... :D Kommandós már nem lehetek, oda az osonó képességem.
süti beállítások módosítása