Cél nélküli véletlenek nincsenek...

Lakótárs

Asszem az elmúlt évek sok szarságát, göröngyét, meg nyögvenyelését, munkanélküliségét, és méllyülő depresszióját azért kaptam ilyen mennyiségben a nyakamba, mert kevesebbet röhögve elviseltem, de ez már az a nyomás Volt, ami ellen megmarad önérzetem is lázadozni kezdett, és az égiek és egyebek segítségével kiléptem. Megtettem. TEhát nem volt véletlen az az előző munkahely meg az elbocsátás. Kellett. Kellett, hogy fejlődjek és sok minden egyébbel szembe nézzek.

Engedd el. Azért vesztetted el/hagytad ott, mert nincs már többé szükség rá az utadon.

Lowrider

A dolgaim, amik APKnál maradtak... a cuccaim, amit mostanság elhagytam, tönkre tettem, nem találom. Ha jobban belegondolok, mind valami olyasmi, amit talán a lezárással tényleg önként el kellett volna hagynom, de nem tettem. Csak kapaszkodtam. Felesleges. Mély levegő, elenged...

Rosszul fogalmazol. Nem rendben lesznek a dolgok. Mert egyszer majd lesznek. De neked az kell, hogy most legyenek rendbe. Mond így: MINDEN RENDBEN VAN!

Lakótárs Anyukája

És milyen igaza van. Ne a jövőben majd valamikor. MOST. Akartosnak hangzik, de tényleg, minke várni, ha lehtséges mindez most is? És mivel ma 10.000.0000szoros nap van, én azt kívánom, hogy a végleges hitelelbírálása a szerződésemnek elintéződjön. Hétfőn megyek szerződést aláírni. Péntekre a bank átutalja a pénzt. Ezt szeretném, így lesz, most.

Nem vagyok azonban ennyire önző, kérek másnak is, és az írásos kérvényeknek nagyobb nyoma van az Univerzum fel. szerintem.

- Lakótársnak egy férfit, akiben tud bízni, és lehet családja. Tényleg. Hogy begyógyuljanak a sebei.

- Volt kolis szobatársnak egészséges kisbabát.

- Melegszívűnek egy olyan pasit, mint amilyen ő maga.

- Lakótárs anyukájának gyógyulást.

- Lowridernek gyógyulást és egy olyan embert magam mellé, akitől annyit tud kapni amennyit ő ad másoknak

- Kézművesnek a tisztán látást., és a saját cukrászdát.

- Anyunak, Apunak még sok hosszú és nagyon aktív évet,

- APKnak megnyugvást. és egy társat, aki úgy tudja szeretni, ahogy én nem tudtam.

- PlázaCicának munkahelyet

- Csokiéknak boldog házasságot

- SzSz-nek döntést

- Végül, de nem utolsó sorban Paragrafusnak pedig Önmagát....

Egyáltalán nem teljes a listám.. Kicsit se teljes.

 

....Meg akarom osztani ma veletek, hogy hétfőn mehetek aláírni a lakás szerződést, és hogy pénteken a tulajdonomba száll az ingatlan. Szorítsatok! (mert az mindig bejön)

Szerző: Verde Lunaria  2013.07.12. 08:09 6 komment

Címkék: barátok család stressz kézműves pasi plázacica köszönöm szsz paragrafus égiek lowrider otthonom apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr315401424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2013.07.12. 09:39:22

csak én nem olvastam mostanában figyelmesen, vagy tényleg nem nagyon írtál a lakótársról?

Verde Lunaria 2013.07.12. 09:45:07

@kozgaztanar:
jogos észrevétel.
Én most barátnőmmel csövezek, még pedig vele: magamkozt.blog.hu/2013/05/29/szingli_bevasarlo_lista

Legyen innentől kezdve ő Lakóbarát :D

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2013.07.12. 10:36:34

ööööööö 10 milliószoros nap
kérek szépen 100 forintot :D Nem kéne ezt is 10 milliószorosan kapjam? Majd sima napon visszaadom és kész :D

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.07.12. 13:07:50

Ez de jó írás lett!
Szerintem minden igaz, amit a 10 milliószoros napról mondanak, és tuti, hogy az összes közhely is igaz, hogy kérd és megadatik, stb blődségek, csak hát na, meló folyamatosan hinni valamiben...
Lakótárs anyukája szimpatikus.

Verde Lunaria 2013.07.12. 13:32:21

@agyragobogar:
:) vettél lottót?

@Csokiscsülök:
:)
Lakotárs anyukája nagy harcos. Az egyik legnagyobb, akit ismerek. Talán kicsit nehéz is lehet a lányának lenni... Hmm... majd eccer erről is... talán

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2013.07.12. 18:28:57

@Verde Lunaria: Mindenképp!
Szeretek érdekes, erős emberekről olvasni. :)
süti beállítások módosítása