tegnap este pakoltam, rosé fröccsöt iszogattam és a beépített szépségen vigyorogtam. A munka életem minden terén rengeteg, a forrásaim pedig minden tekintetben a nullához közelítenek. Anyagi, lelki, ember, fizikai... minden...

Épp pontokba gyűjtöttem Viberen a teendőimet Lowridernek, és panaszkodtam a "kevésségemről", amikor megkérdzete, hogy  befejeztem-e, mert "számomora tudod milyen vagy,??!"

  • gyönyörű
  • okos
  • vicces
  • lehet veled jókat beszélgetni
  • vad
  • szenvedélyes
  • hebrencs
  • szétszórt
  • csapongó
  • komoly
  • házias
  • néha lökött
  • Érzékeny
  • Nagyszívű
  • Keményfenekű :D
  • Beszédes
  • Félénk
  • Harcias
  • Hedonista
  • állatbarát
  • .... és mindezek ellenére csak állsz az ajtóban és csöndben vagy.

 Hát mit lehet erre mondani? És mit kell erre reagálni?

1317581145-30530J.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.08.05. 08:37 Szólj hozzá!

Címkék: lowrider

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr525445551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása