Pasit? Pasikat? Egy foci csapatot? Nyilván....

Mondjuk én azt hiszem azt se vettem volna észre, ha egy meccsnyi rögbi játékos bújik meg a több mint fél szobát elfoglaló ágyamban. (nem, nem a szoba pindurka)

Éjjel iszonyat rosszul aludtam, forgolodtam, meg megébredtem, és tudjátok, mikor valami szúr, meg bök, meg nyom, és így elkezded kotorni és akkor találsz....

- egy telefontöltőt a lábadra tekeredve (mert annak ugye az ágyba a helye)

- az éppen befejezett könyvet

- egy bögrét

- egy tollat

- egy melltartót

- egy diétás csokit

- gumicukros papírt

- egy mappát tele a melóval

- nem használt papírzsepit

- c-vitamint

- plüss maci egyet és plüss maci kettőt

- fürdőköpenyt

- szexi de hideg pizsamát

- privát mobilt és céges mobilt

és ahogy egyre éberebben kotortam ezeket elő, átfutott az agyamon, hogy rendetlen vagyok. Pedig dehogy, csak az egész hálószobámban egy ágy van, na. Ezek legalább nem horkolnak.

Már már megnyugodtam, mikor valami nagyon hideg és nagyon fémeshez ért a csupasz lábszáram. Egy jól irányzott dühös mozdulattal majdnem kirepítettem a többi talált tárgy közé, de aztán a súlya miatt észhez tértem....

Kishijján kivágtam a vadiújkurvadrága céges laptopot....

Lehet inkább aludnom kellene, mint felfedezőt játszanom.

1326218349_1399-kupi-f.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.10.11. 09:58 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr475562863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.10.11. 12:30:08

Csak zárójelben... (én nem vagyok szingli, pasi is alszik mellettem és néha rosszallóan csóválja a fejét, mert...)

chanson 2013.10.23. 21:37:47

Toll, ásványvizes palack, mobil, plüss mackó, rejtvényújság, biblia, zsepi, lóbalzsam, tű... azért a párom is elfér... ő a párnája alatt szeret gyűjtögetni (mellesleg).

Verde Lunaria 2013.10.30. 12:05:47

Tű???!???
Komolyan?
Te se indulhatsz a borsószem király kisasszony címért :D
TÉnyleg palack is szokott nálam lenni. MINDIG
süti beállítások módosítása