Tegnap este Csokié volt. Csokiról nem sok mindent írtam még eddig, igazából azt kell tudni róla, hogy ő olyan, mint én, csak pasi. Ha néha-néha nagy ritkán összefutunk, mindig vég nélküli ökörködés a vége. A tegnapi „számvitelezés” (mert mi így hívjuk ha kocsmázunk) néhány kiragadott részlete a következő:

 

1 A számvitelezés telefonos megbeszélése: (meló kellős közepén (tegnap 20.-a azaz, áfa határidő volt) hívott fel:

 

  • -          Hello!
  • -          Jó napot kívánok, kérem, ne tegezzen.
  • -          Bocsánat, miben segíthetek?
  • -          Jó napot, a hullaházat keresem.
  • -          Elnézést, ez itt a bolondok háza.
  • -          Bocsánat, akkor téves 

És letette…. Visszahívtam:  

  • -          Te letetted! Mért tetted le?!
  • -          ???? Én nem hívtalak.
  • -          Fél perce hívtál.
  • -          Téged ugyan nem, én a hullaházat kerestem, de félre tárcsáztam.
  • -          Ja jó az más. Akkor szia.
  • -          Szia.

És én tettem le. Majd visszahívott.  

  • -          Jó napot kívánok, itt a hullaház.
  • -          Jó napot. A fő balzsamozóval szeretnék beszélni.
  • -          Én vagyok, tessék.
  • -          A ma esti balzsamozás pontos helyszínét és idejét szeretném tudni.
  • -          Este nyolckor a Deákon megfelel?
  • -          Tökéletes.
  • -          Esetleg ötlete van, hogy a boncasztalt hol helyezzük el?
  • -          Mit szólna a Kata-pult pultjához?
  • -          Remek.
  • -          Köszönöm, akkor az esti balzsamozásig minden jót.
  • -          Köszönöm, viszont Önnek is.

 

És ezek után az ember üljön komoly fejjel, és készítse a több millás áfabevallásokat, és maradjon főnök. Vagyis bocsánat: játssza tovább a főnököt.   

Hazaértem, APK hisztizett, hogy hogy gondolom, hogy én este elmegyek, amíg ő focizik, és sose vagyok otthon, és engem nem érdekel semmi, és milyen nő vagyok már, semmi fészek rakó ösztön, meg nem is szeretem. Meg mi az, hogy nem akarok vele lenne. Véletlen rá találtam vágni az ajtót.  

Csoki megér néhány ajtócsapkodást.

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.21. 11:07 6 komment

Címkék: én csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr383319541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.11.07. 18:05:18

Most így pár posztot olvasva, azt üzenem APK-nak, ha sztereotípiákat keres, akkor keressen mellé nőt is... nem is értem, úgy gyűlölöm ezeket a skatulyákat...

Verde Lunaria 2011.11.08. 08:03:33

@kacaj hangosan: és tényleg így volt

@díva naíva: :D ezt már én is mondtam neki :D (de valahogy még se érti...)

díva naíva 2011.11.08. 08:12:58

@Verde Lunaria: mondd el szájba rágósan: neeeem aaaaz vaaaagyok, akineeeek szeretnééééél hinni :)

Verde Lunaria 2011.11.08. 08:18:04

@díva naíva: ezen is túl vagyunk :) (asszem szám szerint heti 3 alkalommal)

díva naíva 2011.11.08. 08:19:51

@Verde Lunaria: nincs más hátra, mint előre, egyik füleden be, másokon ki... ha nekem valaki bedobná a kérdést, hogy milyen nő vagyok, csuklóból dobnám, hogy ilyen, pont ilyen, tetszik, nem tetszik ez van :)
süti beállítások módosítása