Vannak helyzetek, amiken csak a végtelen és mérhetetlen nagy őszinteség segít.

De mi van, ha nem tudunk mit mondani?

Mi van, ha megbénít a hülyeség, ami múltból fakad, mi van, ha nincsenek megfelelő szavak?

Mi van, ha csak törölni szeretnénk mindent rosszat, amit tettünk, de nem lehet?

Mi van, ha tudjuk, hogy ugyanolyan már nem lesz sosem?

Mi van, ha a nagy kussolással csak az emlékeket nem akarjuk összetörni, amik megmaradtak?

Mi van, ha a legnagyobb ellenségünk saját magunk?

Hiányzik Laposnézés... és tudom, hogy elvesztettem, de félek erről teljes bizonyosságot szerezni...

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.30. 14:12 11 komment

Címkék: laposnézés

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr623976955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.01.30. 18:38:58

Szerintem a biztos rossz még mindig jobb a bizonytalanságnál.

kozgaztanar 2012.01.30. 21:35:57

az a vörös a képen, az te vagy? :)

a MILF-es írás meg simán szánalmas...

Verde Lunaria 2012.01.31. 07:22:03

@motymoty:
eeeegen.... ma bizonyosságot szerzek..... :s

@kozgaztanar:
Nem, rólam nincs itt kép ;)

idegszaggató 2012.02.14. 13:10:00

,,kussolással csak az emlékeket nem akarjuk összetörni"- gyakran használt igazságával maradandó

2. azt hittem te vagy a vöri :)

Verde Lunaria 2012.02.14. 13:22:53

@idegszaggató:
Igen, én vöri vagyok, és nem, nem én vagyok a képen...

idegszaggató 2012.02.14. 13:41:33

Sebaj. Muszáj képet társítanom az íróhoz és gondolom jobban hasonlítasz rá, mint Hubára :D

idegszaggató 2012.02.14. 13:59:07

Bonyolódik. Ha ő Laposnézés, akkor ő az, akihez gyengéd szálak fűznek. AKkor te hímnemű vagy leszbi vagy. De az írásmód nem tűnt maszkulinnak.
Erre nem kell válaszolnod, csak maradandóan gondolkodtam.

Verde Lunaria 2012.02.14. 14:03:46

:D
Hát ezek közül még egyiket se mondták rám soha.

Leszbiségem a pasikhoz történő hozzáállásom miatt kizárva. (a csajok sose vonzottak, hiába a lánykolesz és nektek pasiknak a fejében élő perverz képek):D

Maszkulin... :D Ekkora mellekkel... :D, nehezen vagyok pasi, főleg, hogy kedvenc ruhám a szoknya, csak az sajnos nehezen egyeztethető a hétköznapajimmal.

Gyengéd szálak... Ő a legjobb barátnőm volt. Igaz barát. Ha ez gyengéd szál, ám legyen.
süti beállítások módosítása