... felettébb izgalmas, de még annál is kényelmetlenebb.

Éjjel negyed három van. Ma komolyan nem akartam tovább dolgozni, mint éjfél. De tényleg. Mert már most olyan az agyam, hogy az ezen szerv elfogyasztásáról hirhedtt zombik is finnyásan visszadobnák Frankenstein pincér úrnak, hogy de kérem, ez már szottyadt.

Mégis. Nekrofíliát követtem el sejtjeimen, és a döglött lényemnek egy utolsót odab@szva még úgy egy óráig dolgoztam. Aztán filmszakadás...

... majd a rémület műanyag, fojtogató polipkar szerű nyulványa zsibbadásig szorította lábam. Nem túl kellemes erre ébredni. Sőt. Félelmetes, főleg ha elsőre az ember lánya azt se igazán tudja merre van, hol fekszik, mik ezek a villódzó lámpácskák a feje alatt, és milyen kemény izére csorog a nyála, hogy aztán kicsi, hideg tócsába összegyűlve még rosszabbá tegye az ébredést, ahogy belenyúl.

A laptop tápkábelje a lábamra tekeredett, - ha esetleg nem volt világos - , a gépet magát meg valami faramuci pózban párnának képzelve a fejem alá gyűrtem. Mondjuk legalább annyi ösztön volt bennem, hogy eme csodás művelet előtt összecsuktam.

Most meg képtelen vagyok elaludni, mert a hülye testem azt hiszi, hogy kialudta magát, és most fel van ébredve... pfff...........

Még jó, hogy ma már péntek van. Holnap meg szombat. Amikoris dolgozhatok. Mert szeretek dolgozni hétvégén...

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.13. 02:43 7 komment

Címkék: munka meló én abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr824391657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.04.13. 03:08:43

:) jaj de nyúzott leszel holnap. Majd alszom helyetted jó?

Verde Lunaria 2012.04.13. 11:37:07

@shhhhhhhhhhhtttt:
már MA hulla vagyok...
Igazán aludhattál volna kicsit hatékonyabban helyettem :D

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.04.13. 12:17:55

ja igen :D MA... az én időszámításom szerint a "holnap" az alvás utáni időpontot jelent. De érthető, hogy nagyon fáradt vagy, tényleg nem aludtam hatékonyan, nemrég felköltöttek a rokonék, hogy vigyem be őket a citybe... szóval nem aludtam csak vagy két órát...

Verde Lunaria 2012.04.13. 18:47:02

@shhhhhhhhhhhtttt:
hát a két óra nekem kevés... megfelezve veled meg... :D
Na majd ma! :D

Szvetlana 2012.04.14. 16:07:25

nedógozzáááááááááááááááááááááááááááá szombaton!!!!!!!!! :)))

idegszaggató 2012.04.16. 10:27:53

Ez kezd aggasztó lenni. Hosszú távon ezt nem kellene.
Remélem legalább csúnyán megfizetnek.

Verde Lunaria 2012.04.16. 11:19:03

@idegszaggató:
ha jól belegondolok, nem vagyok megfizetve... legalábbis ennyire tutira nem... ezt a stresszt nem fizetik

@Szvetlana:
Nem dolgoztam. Szombaton nem. Vasárnap meg csak egész picit.
süti beállítások módosítása