- Verde?! Te itt?!? :D

- Csoki??????? Ilyenkor?!

- Jó a futó szerkód,bár nem mondanám, hogy jól nézel ki. Olyan.....

- Líbling, nézz végig magadon, aztán fikázz! Neked nem most kéne a lefeküdnöd, vagy legalábbis a másik oldaladra fordulnod?

- Ahogy neked is....

-....

-.... Nem bírtam aludni.

- Én se........

- Leülünk? Ülhetsz a pulcsimra.

- Drága vagy.

- Mennyit futottál?

- Áh... nem sokat... alig fél kört, a többit sétáltam. Totál elpunyultam a múlt héten, meg....

- Meg?

- Esik az eső. Miért nem tudtál aludni?

- Most nem akarok erről beszélni. Te akarsz róla beszélni?

- Nem, most én se.... Amúgy se beszélhetnénk :)

.........................................................................................................................................

- Fél nyolc elmúlt és eddig csak kisétáltam a szigetre.... De már semmi kedvem az egészhez...

- És egyre jobban esik is....

- Gyere, menjünk. Menjünk haza.

- Haza?

- Te se tudod, hogy hol van?

- Nem, én se. És te?

- Fogalmam sincs, merre az igazi "haza"....

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.15. 09:12 Szólj hozzá!

Címkék: csoki csokipoci

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr804657392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása