A korai sötétedés, mint jelenség az ősz és vele együtt a tél közeledtét jelzi. Most nem fogok rinyálni a nyár gyors elmúlásáról, inkább az ezzel járó feladatok...

Na már most. Meg kellett állapítanom, hogy kicsit kifogytam a ruháimból. Na jó. Nagyon. Főleg a téliekből. Lógnak rajtam a cuccok, mint tehénen a gatya. Alapvetően ennek ugye örülök, de hát el kell mennem új cuccokat venni (szegény, szegény, szegény én) Amit mindenképpen vennem kell:

  • 3 ing
  • 3 pulcsi
  • 2 gatya
  • 1 cipő
  • 1 őszi kabát

Nincs elképzelésem, hogy milyet, meg honnan, de kell. Meg tuti nem most fogok venni, mert most minden k.va drága, de elég leharcoltan nézek ki a tavaly ilyenkori cuccaimban. Hm... lehet nem is fogytam, hanem ez csak az öregedéssel automatikusan együtt járó összeaszódás :D

Na szóval, a fenti lista az csak a ruhanemű és a legszükségesebb. Ami viszont nem ruha és mégis kell és muszáj:

  • bőrönd
  • epilátor
  • telefon

Nem, nem voltam hajlandó összeadni, hogy ha még mindenből csak az 1 hónapos szavatossági idős "óccó kici öccá" verziót veszem is hol tartanék anyagiakban.

Hm..és akkor ebben nincs benne semmi, amit úgy igazán igazán szeretnék...

Pfffffffff............. asszem egy ideig nem fogok igazán igazán szeretni semmit.... 

Amúgy arra gondoltam, hogy megosztom veletek eme fent említett cuccok vásárlási kálváriáját :) Na persze, csak ha a tisztelt olvasó közönség is úgy akarja

(meg aztán hamarosan jön az esküvő, és ugye arról is fogok tuti nyavajogni egy sort)

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.10. 09:52 Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás én terv

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr354704940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása