... bepánikoltál. Ez csak pánik. Majd lehiggadsz. Azért csinálod, mert pánikolsz.

... hát persze, előbújt belőled a "modernnő" az a te bajod.

... ne kend rám, ne mond, hogy miattam van.

.... én veled ellentétben megteszek mindent. Tényleg megteszek mindent. Ha tudok még el is mosogatok. Jó hogy nem én mossak meg vasaljak is.

... hiszti. Hisztizel. Ez csak hiszti.

... önző vagy. Nem vagy képes figyelembe venni, hogy nekem mi a jó. csak magadra gondolsz.

... kapj már a észbe....

... mi van, ha még egy szintet előre léptetnek szóba se állsz velem?! Te lenézel engem, mert neked van néha céges kocsid. Lenézel.

... fejezd be....

... keress akkor valaki más idiótát. Asszed avval jobb lesz?!

... össze vagy zavarodva.

... ha neked pénzesebb kell, mert nem érted meg, hogy nekünk dolgozni kell, mert nekünk muszáj dolgozni, mi nem tehetjük meg, hogy lazítunk...

... hagyd abba...

... tudom, tudom, hogy fáj az esküvő, mert szerinted nekünk kellett volna egybe kellnünk....

... gondolkodj...

... én téged szeretlek a világon a legjobban...

... gyűlölöm, amikor hallgatsz...

... tudod, én vagyok a hülye, hogy mármár komolyan veszlek, de rá kell aztán rájövök, hogy dehogy. Csak te ilyen kis cuki méregzsák vagy. Olyan cépek a szemeid, mikor haragszol....

... hagyd már abba!

... oké, oké jövőre majd

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.23. 09:09 5 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr374727226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása