__the_dead_girl_epilogue___by_vikkigothangel.jpgHétfő reggel van. Felkeltem, ettem egy almát és ittam egy koffein mentes kávét. Felöltöztem elsőre úgy, hogy a tükör után sem kellett átöltözzek. Parfümöztem, kicsit többet sminkeltem a szokottnál, megfésülködtem, nyaklánc fülbevaló. Bevettem a vitaminjaim majd fogat mostam. Összepakoltam a táskám, cipőt húztam és elindultam. Nyakamba vettem a hetet.

Az átlagosnál jóval több kemény dió megtörése vár rám a héten. Akad köztük nem egy olyan is, amivel még soha nem volt dolgom, és fogalmam sincs mit használjak hozzá. Elég-e egy cuki kis diótörő, vagy vegyem a nagy kalapácsot? A kicsi diótörővel lehet nem jutok semmire, a nagykalapács meg hát... Hm... ágyuval verébre? Felettébb nehéz kérdések ezek.

Mégis... mégis mindezek ellenére annyira nyugodt vagyok, hogy az már már közömbös. Sztoikusan várom a további feladatokat, és hideg fejjel szemlélem az eseményeket. Nem azt modnom, hogy ez van, de van néhány dolog, amire nincs befolyásom. Várok. Várok, hogy mikor jön el az én időm...

NEm tudom, hogy mi lesz a vége ennek a fene nagy kifelé erős vagyok elbíromnak. Lehet a totális összeomlás, de lehet, hogy egy diadalmas hegymenet. Nem tudom...

Ez se fog a nyugis egyszerű hetek közé tartozni.

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.08. 08:53 3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr504826049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.10.08. 11:09:58

Mindjárt péntek :D Kellemes hetet neked :)

Szvetlana 2012.10.08. 18:47:41

Kitartas! Eros vagy! Elbirod!:)

Verde Lunaria 2012.10.10. 18:20:00

@agyragobogar:
@Szvetlana:
Igyekszem megírni nektek... csak még érik bennem...
süti beállítások módosítása