-CsokiCsaj a közelben van?

-Nincs.

-Akkor most figyelj. Légy a haverom, a kritikusom, a barátom, a lelkiismeretm, meg a pszicológusom jó? Most kellesz.

-Na mond.

-Ítélkezhetni nem ítélkezhetsz, oké?

-Csak ahogy szoktam.

-Oké, egy levegővel mondom, ne vágj közbe.

-Rendben.

-A helyzet az, hogy kicsit több, mint egy hétig azt hittem, hogy állapotos vagyok, és igen, igen SzSztől. Nem szóltam neki, mert versenyzett, és nem akartam terhelni, meg ilyenek. De egyedül voltam, és így elég rendesen bele is éltem magam a magányos szerepbe. A helyzet nagyon durva volt, mert csináltam egy tesztet aminek hááát... érted, nem volt egyértelmű az eredménye. Majd szombaton elmondtam SzSznek, hogy mi a szitu. Nyilván tök ideg lett, de azért jól viselte. NEm hagyott volna egyedül a trutyiban. Aztán dokik és kiderült, hogy nem vagyok. De addig persze ment a találgatás, meg az agyalás. Aztán persze jött a naagy beszéljük meg. És sokszor sokszor elmondta, hgoy beszéljük meg. Mire meg odakerültünk, romantika meg mellébeszélés, de nem beszéltük meg. Most is találkoztam vele, de baszki, AZT mondta, hogy mit hittem, ha nem jön a gyerek akkor is azonnal megkéri a kezem.... Hát bassza meg. Na mi a véleményed?

- Hát a drága jó isten szerelmes szemit. Hát inkább te baszd meg... hogy tartottad magadban, hogy "terhes" vagy? Ó bazd meg...

- Ne bazd megolj. Kérdezz és okoskodj.

- Te tényleg azt hitted, hogy megkéri a kezed?

- Nem. Erről még én is tudom, hogy csak duma nála. Valami jól hangzó tréfa.

- Mi lett volna, ha lesz gyerek?

- Megtartom.

- És ő?

- Hát tudod...

- Leszartad volna a véleményét. Kiejti a száján az a betűs szót és téged többé nem lát.... de vállalta volna veled is, nem?

- Állítólag volt ilyen opció. Na jó. Határozottan igen. Vállalt volna ilyen vagy olyan szerepet.

- Te most mit is akarsz tőlem?

- A véleményed.

- Drágám, védekezz okosabban. És dobd már ezt a faszt. Még szeretői mivoltát se képes betölteni, mert sosincs itt. És akkora szemétláda, hogy budapest egy heti lerakata elférne benne. Önző fasz.

- Hát köszi.

- Most az világos, hogy nem vesz el. Akkor se vett volna el, ha jön a gyerek. Gyáva. Kurvára gyáva.

- Mint én.

- Te elbaszottul naiv, maradi és rémesen romantikus vagy, aki még hisz a hercegben. De benne hiába keresed... mondta már?

- Mit?

- Mondta már???

- MIT?!

- Hogy szeret.

- Tudod, hogy szerinte ez visszaélésre ad okot....

- Szóval nem. Figyelj, kihasznál. Én szeretlek. APK is szeret, a maga módján. És mondjuk is. És egyikünk se szarik be attól, hogy ezt megmondjuk neked. Mert komolyan szeretünk. És ettől baszottul nem ijedünk meg. Tudod, ez olyan, mint az ölelés... adod, csak úgy. Mert a másiknak ez jól esik. Meg neked is. Figyelj SZERETLEK! Van ettől tévképzeted?

- Nincs.

- Tényleg? Nem gondolod azt, hogy azért, mert ezt mondtam neked, hogy szeretlek, én feldobom az egész életem és elszámolással tartozom feléd?

- Nem hiszem.

- És jó volt hallani? Jó, hogy tudod, hogy ezt gondolom?

- Igen.

- Megnyugszik tőle a kicsi lelked?

- hmmmmmmmmmmmm...........

- Figyelj. Ennyire nem képes. Már az a "neves" dolog is perverz. Ez meg...  Engedd el. Hívd fel Kétméterest, ha mást nem, had működjön a kémia köztetetk. Bár szerintem, rá fogsz jönni, hogy ő a tuti neked. Nem SzSz. Az egy fasz. Gondold át. Sosem viselkedett úgy, mint aki tényleg akarna téged.

- De hát én se....

- Bazmeg, belevagy esve, mint vakló a gödörbe. Lerí a fejedről. Csettintene, te meg ugranál... hülye vagy bazmeg... HÍVD FEL Kétméterest!

Szerző: Verde Lunaria  2012.10.16. 22:39 12 komment

Címkék: csoki szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr624853093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.10.17. 02:53:55

Hat te mar majdnem rosszabb vagy mint en, es ez nem bok! Hivd fel ketmeterest!!!

motymoty 2012.10.17. 08:52:21

Ezt eddig is tudtuk. Ugye?

2012.10.17. 09:19:21

Az előzőhöz próbáltam írni, de nem engedte be... Szóval itt csak nekem tűnik úgy h ennek az egész történetnek egyetlen igazán pozitív (okos, kedves, érzékeny, szellemes stb.) hőse van (persze szeretett blogírónkon kívül)???? :)

Verde Lunaria 2012.10.17. 10:21:06

@Szvetlana:
ha most azt mondom, hogy nem mentettem el a számát, elhinnéd? (mert télleg nem mentettem el9

@motymoty: tudtuk.

@anyuss: Rajtam kívül? :D valami azt súgja, hogy nem SzSzre gondolsz, de még csak nem is Apk-ra...

Szvetlana 2012.10.17. 10:33:12

Az a baj, hogy Te is, ahogy en is ezt teszem, egyszer nagyon fogod sajnalni az SzSz-re elvesztegetett eveket, es nem fogod erteni miert tortent. De neked is hiaba beszel az ember... Es nekem csak az faj, hogy annyit fogsz szenvedni, mint en. Csokinak teljesen igaza van, de Te ugyse fogsz rahallgatni, csak menni a szived utan. Nekunk csajoknak ez a legnagyobb hibank mindig. En azert nagyon drukkolok az eszhezteresedhez. Azt mostmar latom, hogy APKt azert nem hagyod el, mert nem lenne kihez menned es ettol felsz. Pedig nincs azzal semmi gond, ha egyedul elsz :)
Na, most aztan nem fogsz tobbet szoba allni velem.

2012.10.17. 10:40:09

@Verde Lunaria: Honnan tudod?? Olvasod a blogodat??? :D

Verde Lunaria 2012.10.17. 10:45:57

@Szvetlana: nem úszod meg a szómenéseim...

@anyuss: Ha ezt Csoki tudná.... :D

2012.10.17. 13:31:11

@Verde Lunaria: Gondolod h nem tudja? :)

Verde Lunaria 2012.10.17. 15:45:48

@anyuss:
szerintem a titkos imádóiról nem tud :D

2012.10.17. 15:57:57

@Verde Lunaria: Rám gondolsz? :) Nem szoktam ismeretlenekért rajongani :) Csak megállapítottam h gyanús h van valaki aki több bejegyzésedben szerepel mint a többiek együttvéve...

Verde Lunaria 2012.10.17. 17:13:07

@anyuss:
erre nem túl vassvirágos a magyarázat.

APK-val nagyon nagyon szenvedünk, itt a blogba meg nem akarok arról írni, hogy miként vágtam rá az éjszaka közepén az ajtót, és eredtem neki a jéghideg fővárosunkak magassarkúban és egy szál pulcsiba a hajléktalanokatszedő hidegben...

SzSz meg olvassa a blogot... eléggé lekorlátozza így a... hm... tényszerűen erről írni nehéz.
Bár biztos érdekes tényfeltárás és önismeret lett volna az a bizonyos egy hét

díva naíva 2012.10.17. 20:34:39

SzSz tényleg felejtős és adj hálát az égnek, hogy nem lettél terhes, persze, romantikus rózsaszín felhő elképzelni, hogy a rajongásod személyétől vársz babát, de hála égnek fogalmad sincs róla, hogy milyen egyedül nevelő szülőnek lenni és ne így indíts gyereket az életnek, elszúrod a születendő gyermeked és jómagad életét is. Lassan ideje felállni, megrázni magad, APK -t és SzSz-t pedig hagyni a büdös francba, tényleg elmegy melletted az élet, Te pedig csak vársz és fogalmad sincs, mire...
süti beállítások módosítása