Saját magam részéről is döbbentes, hogy amit tegnap még megvalósíthatatlanul összeilleszthetetlennek gondoltam, az mára letisztult, szíjjel szervezett és működőképes. (nyilván még mindíg darabokban vagyok, de asszem van egy "fődarab" aki képes megszervezni a többiek együtt élését... talán... ha "ő" nem lenne... őszintébb lennék, és a millió felé tördelt energiáim egyetlen "én"ben összegződnének... lehet, hogy ezek alapján még csodákra is lennék képes? Na mindegy...)

A jelek szerint azonban minden buliba odaérek/odaértem, minden jelenlegi és volt munkahelyen teljesíteni tudok, minden fontosabb személlyel beszélni voltam képes, mindentől függetlenül. Megfeleltem szinte mindenkinek (kivév APK), és még egy kicsit magam kicsiny gondolatainak rendezésére is volt időm. Érdekes, hogy APK kicsit közelebb került (nyilván annak hatására, hogy közöltem vele, hogy ez így nem mehet tovább) és SZSZ pedig távolabb (nyilván 1 hónapja nem volt itthon, vagyis volt itthon, csak nem velem, hanem a lányával). VISZONT a régi jó barátok most megint közelebb vannak. Egy piciri micirit. :)

Asszem kissé szétesett a bejegyzés... :) Pedig időben hazaindultam a céges buliról, és tényleg csak két mojitot ittam... hiszen ez még csak a 3 hetem. Kicsit bánom... nem, nemis.. nagyon nagyon bánom.... mármint, hogy nem maradtam végig... addig, amig a buszok nem kezdenek megint járni....

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.07.14. 17:23 Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr273067633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása