Lehet nem hagsúlyoztam ki eddig eléggé az egész hülye világnak, hogy az önjelölt siralmas kritikus és harmatgyenge tollforgató létem valós alakja egy színlelten erős, kb alsóközépvezetői szinten levő közgazdász, aki tárgyal, akit megpróbálnak átverni többször, többféleképpen a felette levők, az alatta levők, a vele szemben levők és természetesen a háta mögött lévő "robotok". Megnyilvánul mindez a minden egyes tárgyaláson, vagy az olyan telefonbeszélgetésekben amelyekből ma vagy 3-ban volt részem.

Azt meg biztosan nem mondtam még, hogy nagyon nagyon szeretem Hubát és Kázmért... És ezen kis képregény szösszenet nagyon jó összefoglalója a munkámnak, illetve ennek az egész gazdasági sz.rságnak amiben létezünk :)

Ezen most nem is vagyok hajlandó keseregni, csak vigyorogni, hogy mindenki hülyének néz mindenkit :))))

 

Szerző: Verde Lunaria  2011.10.07. 15:19 Szólj hozzá!

Címkék: én kedvenc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr523285527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása