....azt, valamiért szinte mindenki szánja. Főleg az Apákat. Az enyémet is számtalanszor megkérdezték már, hogy hogy bírja. Hogy képes 4 nővel élni... Valahogy minden idegennek ez az első jópofának szánt kérdése, gondolata...   Pff… A többi gondolatról meg fogalmam sincs, mivel soha senki nem jutott ennél tovább. Pedig azért…. na… Lássuk be, halálra tudjuk egymást kínozni mi hárman, így talán nem Apánk kellene sajnálni, hanem minket :D. Nagyobbik húgom, - Kézműves – 23 múlt, a kisebbik –Pláza Cica – 21 volt tavasszal. Kézművest mindenki imádja, mert szerintem ő a világon az egyik legjószívűbb, legodaadóbb, legőszintébb, legszerethetőbb, legkedvesebb és legsértődékenyebb emberek egyike. Pláza Cica… hát ő egy pláza cica. Minden téren, ruhája, viselkedése és megnyilvánulásai…. Én meg, ugye, vagyok olyan, amilyen. Mint amit itt láttok, és tudtok, és amit nem láttok, és nem tudtok :)

Hétvégén sokat voltam otthon, és ez és a természetünk alapvető különbségeiből fakadóan az alábbi párbeszédek hangzottak el, mondhatni fontos és sarkalatos kérdésekben:

Téma: Házimunka

Pláza Cica: Én eleget dolgoztam a héten, nektek fogalmatok sincs, hogy milyen kemény a munkám. Nem fogok még itthon is takarítani, különben is, mosogasson az aki evett, meg én már a Fasznál (pasija) mosogattam tegnap előtt, kiszárad a kezem…

Kézműves: Jóóó, én se akarok, de mire Anyu hazajön, addigra csak rendet kéne tenni, legalább a látszat legyen meg, aztán játszunk WII-vel, van egy új táncos játékom. Vagy, lejátszunk most pár számot és utána rendet rakunk? Jóóóóóó?

Én: Osszuk el a melót, negyed óra alatt végzünk, senki nem hal bele, utána játszhatunk…

Pláza Cica: Megin dirigálsz… én ezzel a szar mosogatószerrel nem mosogatok, kiszárítja a kezem, össze meg nem söprök mert fáj hátam. (ezzel elvonul tévézni)

Kézműves: Hagyd, majd én megcsinálom egyedül…

Én: Nyilván nem hagylak... De Pláza Cicát csak jól seggbe kéne rúgni... >:(

Téma: Pasi

Kézműves: Itt nincsenek normális pasik. Pesten tuti több van. És neked sokkal könnyebb… Itt, kritikán aluliak. Mind olyan tapló. Snassz az összes.

Pláza Cica: Mert akkora igényeid vannak. Nekem ott van Fasz, jól néz ki, imádom a VW Passátját, megveszi amit akarok, igaz a mérete kicsi, de ő se lehet tökéletes!

Én: Csak öreg hozzád (39)…. Pénznél és farok méretnél azért több kellene…

Téma: Mikor jöjjön a gyerek

Pláza Cica: Neked már nem kellett volna szülnöd?!

Én: Nem. (isten őrizz... szerencsétlen gyerek!)

Pláza Cica: Én mire ilyen öreg leszek, már tutira szülök. Én Fasznak már most is szülnék. Fasz is akar tőlem gyereket. És én vállalnám is. Gyereket akarok Fasztól.

Én: Gőzöd sincs, mi az hogy gyerek. Fasz eltarthat, de akkor csak ennyi lenne az élet? Az gáz.

Kézműves: … én még azért pár Glamour napot meg szeretnék élni a gyerekem születése előtt…

Téma: Meló

Kézműves: Még van egy villám McQueen forma tortám, egy fekete erdőm és egy joghurtos gyümölcs tortám mára (mindezt este 7kor)

Én: Bírod? 12 óráztál a sütödébe is. Nem lesz ez így jó…

Kézműves: És te bírod? Éjjel kettőkor még riportoltál… a hajnali vonattal jöttél, és a k.va telefonod egész nap csörög. Szabin vagy, nem?

Pláza Cica: Hát én itthon tutira nem fogok dolgozni. Egyikőtöknek se fizetik a túlórát! Hülyék vagytok. Fasz is megmondta, hogy annyit kell csak dolgozni, amit megfizetnek.

 

És mennyi, de mennyi téma előjön így hétvégente….

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.15. 14:52 7 komment

Címkék: vélemény család én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr843384897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.11.15. 16:27:11

mi is hárman vagyunk lányok, tudom, hogy nem egyszerű :D ezt bizonyítja, hogy nem a nevelés a lényeges faktor, a tulajdonságaink a génjeinkben bújnak meg vagy épp onnan bújnak ki :)

2011.11.15. 17:19:30

Valahogy eddig nem gondoltam h egy plázacica TÉNYLEG ilyen. (És valóban így hívja a pasiját??)

Verde Lunaria 2011.11.15. 17:27:16

@anyuss: Nem, de találó "álnév", hidd el :D

2011.11.15. 17:29:37

@Verde Lunaria: Nem sok szimpi passatost láttam eddig. Csak a férjemet :)

Verde Lunaria 2011.11.16. 09:15:36

@anyuss: na, anyussom, mindjárt kiderül rólad is hogy pláza cicca vagy :D

Verde Lunaria 2011.11.16. 09:16:40

@díva naíva: szerintem nálunk kísérleteztek... mindegyikünknél más volt a nevelési stílus :D ehhez jöttek a gének, és jó nagy katyvasz lett a vége :D
süti beállítások módosítása