Azt hagyjuk, hogy a saját hülyeségem okán olyan taknyos vagyok mint ide Himod... annak is story-ja van. Sok okos ismerős persze jobbnál jobb tanácsokkal lát el, mint például:

vegyél egy forró fürdőt, jó forró legyen ám! ( megtettem, leégett a fenekem...)

vegyél coldrexet, az felpörget, helyre tesz (megvolt, maj'nem közel jártam, hogy megnézzem a rókacsaládot a sarokban)

igyál gyömbér teát (ekkora szart... szétmarata mindenem, igaz... ez használt talán egyedül) 

igyál sok mézes citromos teát (jelentem a beleim összefacsarodtak a savanyúságtól, és összetapadtak a méhecsék szorgos váladékától)

igyál pálinkát (remekül be is rúgtam tőle)

inhalálj mentolost (oké, de hogy, ha semmi nem jut be az orrom likain?)

mindegy mit csinálsz, hét napig úgy is dögleni fogsz..

takarózz be és izzadj (ezt utálom, ezt utálom, és már én mosom az ágynemű huzatom, ez egy barátságtalan és melós megoldás)

szexelj egy jót, az majd kiviszi (őőőő.... jelenleg inkább megdöglöm)

maradj otthon, aludj.... (áfa előtt? áfa előtt?!?)

ne csinálj semmit, 7 napig akkor is megdöglesz, ha gyógyszert szedsz és akkor is, ha nem

 ...szóval: totál taknyos vagyok. És a méregként ható rövid aktivitású gyömbérteán kívül semmi nem használ...

Így ezennel megállapítom, takonyra nincs gyógymód...

Szerző: Verde Lunaria  2011.11.17. 21:05 4 komment

Címkék: vélemény én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr463390874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2011.11.17. 21:51:13

Két hónapja folyik a taknyom :D De gyógyszert nem szedek be, az is biztos :D Nah meg semmi ilyen hülye "jó tanácsot" sem fogadok meg :D

2011.11.18. 07:25:45

Pedig a Coldrex jó (ha bírja a gyomrod...), a többi tényleg marhaság :)
Jobbulást!

díva naíva 2011.11.18. 08:19:30

hát szerintem meg a hétvégédet töltsd az ágyban, tévézz vagy olvasgass és pihend ki magad... kicsit szenvedj, jól fog esni, még ha a takony meg sem gyógyul :)

Verde Lunaria 2011.11.19. 12:39:29

Asszem, a takony azonnali gyógymódjával legalább annyit lehetne keresni mint a rák ellenszerével....
süti beállítások módosítása