Az én drága Anyukám soha semmit nem kér karácsonyra tőlünk. Aputól is esetleg egy arckrémet, vagy leánykora kedvenc testápolóját a Fenjált. Ha mégis sokáig nyaggatuk, hogy de mégis mit szeretne, régen mindig azt mondta, amit most én kértem: egy kis nyugalmat. Akkor még nem értettem. Hogy is érthetné egy gyerek, aki a szülei jóvoltából távol van tartva minden gondtól és bajtól, hogy mennyit ér a békesség.

Persze az évek múlnak, s ahogy már az előbb is írtam, a nyugalom az én hőn áhított karácsonyi álom ajándékom. Anyu már más kért.

Csak annyit szeretne, hogy legalább az ünnepekkor legyen együtt a család. Hogy mind, ahányan vagyunk, egy asztalnál, békésen, nevetve tömjük teli a hasunkat. Hogy akkor, amikor együtt lát minket, ha csak kis időre is, de legyen meg a tudata, vagy az illúziója a boldogságnak, hogy mindannyiunk élete "sinen van", hogy jó sorunk van, hogy nem lesz baj, ha már ő nem lesz.

A kérése nem túl nagy, mégis... az elmúlt 5 évben nem voltunk képesek neki megadni ezt az igazán egyszerű karácsonyi ajándékot.

Remélem és bízva bízom, hogy az idei évben, ha csak egy pillanatra is, de sikerül.

Szerző: Verde Lunaria  2011.12.20. 16:49 3 komment

Címkék: hellókarácsony kari

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr443478577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.22. 08:05:53

Végre rájöttem, mi a címe a filmnek ami eszembe jutott erről :) Sztem jó.
www.everybodysfinemovie.com/home.html

Verde Lunaria 2011.12.22. 09:00:48

@anyuss: még nem láttam. Ha megszerzem, ünnepek közt megnézem :)

Verde Lunaria 2013.11.29. 13:33:35

@anyuss:
Az milyen ciki, hogy most hétvégén láttam a filmet...
Halványan rémlett, hogy ajánlottad...
süti beállítások módosítása