Az idei szilveszterem egészen biztosan az elmúlt 5 évem legjobb szilvesztere volt. Köszönöm Paragrafus, ezt meg kell ismételni :)

Gondoltam, írok majd ide egy kis összefoglalót, a buliról, az ünnepek közöttről, a karácsonyról és a bögrék és egyebek sikeréről. Még tegnap is elég aktív volt bennem a vágy, ezt megtegyem.

És most? Most meghasonlottam. Visszajöttem dolgozni, belemerültem a melóba (mert ez legalább van), visszajöttek a szürke hétköznapok...

Az elmúlt egy órában csak azt vettem észre, hogy jó mélyre süllyedek a saját posványomba. Csúszok, csúszok, csúszok lejjebb, és nem tudok, nincs mibe megkapaszkodnom, ami most adna valami villanásnyi reményt hirtelen. Mondhatni a semmiből.

És azt hiszem, azért írok most, mert ezzel rákényszerülök, hogy megállítsam a teljes mélyzuhanásom a feneketlen feketeségbe, hogy egy kicsit átgondolva a pillanatot, ne sajnálkozzak, hanem ordítsak egy hatalmas "MEGÁLLJ"-t.

Talán egy pillanatra sikerült is. Egy egészen picike pillanatra... de síkos a gödör fala és nem tudom, meddig tudom szinten tartani magam, nem hogy kiemelkedni belőle....

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.02. 12:52 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr383513604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.01.02. 15:20:44

@anyuss: ez annyira szörnyű hogy már jó :)

Verde Lunaria 2012.01.02. 15:26:30

a rolling in the deep... az passzol ide...
fene a pesszimizmusom....
süti beállítások módosítása