- Ha befejezted a takarítást, a vasalást, a mosást, a főzést, és megjöttél tornáról, idebújsz hozzám?

- Hosszú napom volt, majd meglátjuk...

.....órák múlva....

- Kérsz bort?

- Mondtam, hogy most egy hónapig nem iszom.

- Csipszet?

- Vacsorát se ettem.... nem akarok este enni.

- Megmaszírozzalak?

- Nem, most csak szeretnék ágyba bújni, és olvasni. Végre rájöttem ki a gyilkos...

- Neked semmiféle ingerenciád nincs? Nincs belső késztetésed, hogy lefeküdj velem?

- A mai ismételt agyament vita után nincs. És különben is. Megcsinálok neked mindent, legalább ilyenkor hagyj pihenni. Majd hétvégén...

- Miért nem akarsz szexelni? Olyan régen szexeltünk, hogy már az idejét se tudom.

- Én tudom, és hidd el, nem volt az olyan régen.

- Mi bajod?

- Azon kívül, hogy körbe ugrállak, és ki nem mondott gondolataid is teljesítem, és elfáradva az este utolsó félóráját pihenéssel szeretném tölteni?

- A szex pihentet.

- Téged...

- Te nem kívánsz engem.

- Valóban.

- Hogy lehetsz ennyire prűd?!

- Az volnék?

- Semmiféle igényed nincs....

- Azt nem mondanám. Csak már ismét az anyád vagyok, és nem a társad. Az ember meg nem fekszik le a gyerekével. Ha meg akarsz valamit, akkor kezdeményezz te. Hozd meg hozzá a kedvem. Ne nekem kelljen még mindezek után rád másznom, hogy itt vagyok dugj meg, mert élvezettel cselédkedtem neked egész nap, és most alig várom, hogy ismét szórakoztassalak és élvezkedhess rajtam.

- Hogy lehetsz ilyen?

- Miért nem hagysz békén?

- Ne aggódj békén hagylak.

- Végre.

- Frigid vagy és lekezlő, és bunkó. Én csak szeretgetni akartalak, meg kényeztetni.

- Azt akartad, hogy ÉN szeretgesselek TÉGED és én KÉNYEZTESSELEK téged.

- Az biztosan nem egészséges, ha valakinek ennyire nincs szexuális étvágya....

- .....

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.05. 16:09 7 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr723522197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.01.05. 18:06:57

Azt ugye tudod, hogy ez tenyleg nem oke? Meg valahogy az elozmenyek ismereteben annyira nem is meglepo, ugye? Gondolom a szexualis etvaggyal sincs semmi gond...nem irigyellek az tuti.

Sangel 2012.01.05. 22:36:02

Hmmmm... És mennyire igazad van abban, hogy amikor megkérdezik, hogy van-e kedved szexelni, akkor valójában nem kérdezősködni kellene, hanem szó nélkül kezdeményezni és kedvet csinálni....

díva naíva 2012.01.06. 09:25:33

szerintem sem oké, sőt igazából ő is balek, mert inkább a vasalás és takarítás helyett kellett volna vagy ha segít, akkor előbb végeztek, bár én borítékolom, hogy te akkor sem szerettél volna és legyünk őszinték itt nem az a gond, hogy gondoskodsz róla... teljesen máshová van a kutya elásva.

Viszont ne sértődj meg, de tényleg bunkó voltál és hiába húzod-halasztod, ideje tiszta vizet önteni a pohárba, először is magadban tisztázni, hogy mit szeretnél és utána az érintettekkel közölni... APK még mindig szeret és igazából tényleg kényeztetni akart, csak nem mert, mert kissé tüskés lettél ebben az évben...

Verde Lunaria 2012.01.06. 11:46:36

@Szvetlana:
@Sangel:
@díva naíva:

Higgyétek el Csajok, tudom... és tisztába vagyok vele, hogy szörnyű és szar ez az egész...

magamkozt.blog.hu/2012/01/06/akkor_egy_kis_oszinteseg

motymoty 2012.01.06. 17:34:42

Nekem az a felesleges játszmázás kategóriába esik. Csak rosszabb lesz tőle, pedig lehetne jobb is. De lehet, hogy nincs igazam. És az is lehet, hogy attól még én is szoktam ilyet. :)

kozgaztanar 2012.01.06. 20:06:53

ááá... erre inkább nem is írok semmit! :)

-Ani- 2012.01.11. 20:41:42

Pedig ez így van 10-20-év után is... Hm... hány nőtől hallottam ezt már... Egy nő sosem lehet fáradt, és a legjobb pihenés, a legjobb terápia mindenre, az igazi kikapcsolódás az a szex.... a férfiak szerint. :( Ja, és illik élvezni a dolgot, örülni neki mindenkor. :D
süti beállítások módosítása