SzSz tegnap visszament oda, ahonnan jött, és meglehet, hogy húsvétkor látom legközelebb. Mert ahonnan jött, az a hely csak repülővel közelíthető meg...

Mondhatnám, hogy nem is baj, mert így kicsit lehiggadok, lesz energiám átgondolni a dolgot, mert az, amilyen hatással van rám és a viselkedésem az abszolut nem normális. Mindezt annak fényében, hogy visszaolvastam most reggel a blogot erről a pár hétről...

Alapvetően mindig több oldalról igyekszem nézni a dolgokat. Alapvetően átgondolom a dolgokat. Alapvetően mindig figyelembe veszek másokat, és emiatt átgodnolom, hogy kinek mit mondok, és alapvetően nem adom ki magam egy könnyen, kivétel ez alól a blog, ahol az ismeretlenség jótékony, mindent elrejtő fátylába burkolózva őrjönghetek, mint tébolyultak a gumiszobában, vagy azoknak a kivételes és igen ritka embereknek, akikben megérzem a hasonszőrűséget. Hasonlóak azok, akik nem botránkoznak meg, nem ítélkeznek, és nem gondolják, hogy minden fekete fehér. Akik nem tartják magukat kicsivel sem többre, mint másokat. Nem gondolják, hogy velük ilyen sosem eshet meg, sem a helyzetük, az eszük, a pénzük vagy pusztán az erkölcsi fölényük miatt. Olyanoknak, akik elismerik, hogy az ember esendő.....

Most mégis... beborított mindent valamiféle képzelt maszlag, ami elválasztott a valóságtól, és élveztem. Élveztem, hogy néhány órára boldog voltam, ÉLtem, szerettem és szeretve voltam.

APK fogalmazta meg találóan a maga gépészmérnök nyelvén az "otthoni létem". Az elmúlt időszakban úgy viselkedek, mintha a háttérben futna egy program. Mert mindent megcsinálok amit kért, sőt még azt is, amit nem, minden úgy van, hogy neki jó legyen. Mintha elinditották volna a robotpilótát, de a háttérben folyamatosan futna egy program, amit nem ismer...

Nyilván, nem téved. Nyilván, annyira már nem tudtam, és talán nem is akartam megjátszani magam. Egyszerűen túlélésre hajtottam.

Most, hogy SzSz messze van, eltellik pár nap, talán képes leszek higgadtan gondolkodni. Addigra biztosan megszűnik ez a darabokra tört állapot. Majdcsak befejezem a sebnyalogatást, és akkor végre sikerül felnéznem az önsajnálatból, bele egy jó nagy tükörbe, és remélem, hogy nem rémülök meg túlzottan a látottaktól. Talán átlendülök ezen a mostani holtponton, és eldöntöm, mi legyen ezzel a két foggal...

Szerző: Verde Lunaria  2012.01.09. 08:33 11 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr533530605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.01.09. 11:35:49

okosnak lenni más csizmájában mindig olyan egyszerű :D
Az ember meg esendő. Addig nincs baj szerintem míg tanul a hibáiból és nem esik legközelebb is pont ugyanolyanba. Akkor meg már hülye...

Verde Lunaria 2012.01.09. 11:41:38

@shhhhhhhhhhhtttt:
:) én hülye vagyok....
Bár asszem, ez most másfajta hülyeség. Kissé irányítottabb, és kevésbbé céltalanabb... asszem már ezt előrelépésnek élem meg...

motymoty 2012.01.09. 11:52:23

És ha APK-tól is megszabadulnál átmenetileg? Egy-két hétre? És úgy próbálnád meg átgondolni? Persze ezt nem túl egyszerű kivitelezni. És lehet, hogy szimplán hülyeség. :)

Verde Lunaria 2012.01.09. 11:54:44

@motymoty:
Nem hülyeség, csak kvázi kivitelezhetetlen... :(
Marad a háttérprogi, mint menedék

motymoty 2012.01.09. 11:56:06

@Verde Lunaria: A háttérprogram kicsit "önbeteljesítőnek" tűnik.

Verde Lunaria 2012.01.09. 12:07:31

@motymoty:
:) ez most úgy hangzik, mintha te tudnád mi a végkifejlet...
Mivel gőzöm sincs, ezért nem tom... mi lehet az önbeteljesítő...

motymoty 2012.01.09. 12:10:21

@Verde Lunaria: Rosszul fogalmaztam. Feszültséget generál(hat), nem is kicsit. Engem nagyon zavarna, ha valaki háttérprogramozna mellettem. Szerintem nagyon rossz lehet.

Verde Lunaria 2012.01.09. 12:19:27

@motymoty:
erről eszembe jutott valami... na majd megírom... bár nyomoromban előre sírva röhögök eme szösszeneten

díva naíva 2012.01.09. 18:26:17

hát most tényleg túlélésre kell hajtani, óriási lépés lelépni APK mellöl, de óriási hosszú távon mellette maradni is... és ezt a döntést neked kell meghoznod, lehet tanácsokat osztogatni, de felesleges, ez a Te életed, neked kell bearanyoznod vagy elszúrnod :) A kocka el van vetve, a döntés pedig a kezedben, én meg befogtam :)
süti beállítások módosítása