Általában engedtem a csábításnak, hogy az egész SzSz iszonyban őt tekintsem főgonosznak. A gaz csábítónak, aki úgy játszik velem, mint Santana a gitárjával. Aki kihasználja egy naiv és gyenge női lélek odaadó rajongását.

 De azért egyértelmű, hogyha én az a kis naiva lennék, akinek a szerepében KÉNYELMES tetszelegni, akkor nem így élnék. Nem lenne SzSz. Vagy csak SzSz lenne, vagy nem csak SzSz lenne. Szóval fordítsunk egy kicsit a nézőponton. (és a blog innentől erősen sarkított)

Szeretőt tartok. Méghozzá egy családos embert. Elcsábítottam. Amikor megismerkedtem vele, még csak egy komoly kapcsolata volt, de ez nem érdeklet, mert imponált, hogy egy ENNYIVEL ÖREGEBB pasinak tetszem. Hogy érdeklődik. Hogy elég volt egy csók, és eszét vesztette. Kihasználtam a gyengeségét. Kihasználtam, hogy bizonytalan volt a kapcsolatában, hogy kétségei voltak a nőt illetően, aki később a lányát szülte, hogy megingott mert félt a jövőtől, félt az örökkön örökkétől. És éreztem minden kétségét, gyengeségét. Már akkor is tudtam, hogy hol kell aláásnom a védvonalát, hogy az a lábaim előtt heverjen. Tudtam, hisz olyan egyértelmű volt. Ki volt éhezve. Ki volt éhezve arra, hogy valaki úgy tekintsen rá, mint egy félistenre, aki kellően meg tudja játszani az intelligens társalgó partnert, aki tudott játszani, akit képes volt elcsábítani, akit kvázi levadászhatott.

Megkapta, amit akart, és én is megkaptam amit akarok. De a játék nem ért véget. Nem akartam, hogy véget érjen. Nem engedtem el. Kellett. Kell.

Kellett a lelkemnek, kellett a testemnek. Kellett az esze és kellett a teste. Talán kellett volna a lelke is, de azt az egyet nem adta el. Bármit tettem, nem adtam el. Persze, annyira elfajzott nem vagyok, hogy megkaparintsam, kifacsarjam és visszalökjem neki, hogy kössz, ennyi volt, vidd ahová akarod ezt az agyongyötört elhasznált lélekfoszlányt.

Ha így tennék, akkor csak simán eldobnám. Ennyi erővel szakíthatnék is vele, az ugye kevésbé lenne kegyetlen. De nincs mit tenni. Még szükségem van rá. Még kell. Még szívom a vérét. Magam mellett tartom, hol  negédes hízelgéseimmel, hol haveri hátbaveregtésekkel, esetenként éjszakai kilengésekkel, néhol pedig azzal, hogy játszom vele, hogy gyerek vagyok neki, vele.

Tudom, hogy mennyit tépelődik. Tisztában vagyok vele, hogy felőrli a kettőség. És én nem könnyítek a terhén. Nem kötelezem el magam se mellette és nem hagyom el örökre. Hagyom, had szenvedjen és küzdjön, vergődjön és kínlódjon. Kínozza magát, hogy amikor találkozunk, én legyek minden fájdalmára és sebére az egyetlen gyógyír. Mert akarom, hogy rajongjon értem, hogy valaki éreztesse velem, hogy nő vagyok, hogy kellek még, hogy érek még valamit. Hogy forgassa fel a sivár hétköznapjaim, vigyen színt a szürke életembe, aztán tűnjön el, had éljem a langyosnak se mondható biztonságos életem APK mellett....

 

Ui: csak egy valamit nem lehet sarkítani az egész sztorin.... hogy valójában mindennél jobban szeretem, szükséges a létemhez.

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.08. 11:02 11 komment

Címkék: szsz

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr684076057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.02.08. 15:40:53

Szerintem meg csak nem adsz esélyt a "más" lehetőségre....

díva naíva 2012.02.09. 14:17:37

"Nem kötelezem el magam se mellette és nem hagyom el örökre."
Kettőn áll a vásár, azért valljuk már be, ő sem az a típus, aki dobna csapot - papot, csak, mert te így döntenél...

Verde Lunaria 2012.02.09. 14:58:10

@Sangel:
most keressek MÉG EGY pasit?! :S
ezekből is elegem van :D

@díva naíva:
ez tuti... zsák a foltját?

Sangel 2012.02.09. 15:48:05

@Verde Lunaria: nem kell keresni, csak ha jön észre kell venni :) itt rontják el sokan..

Verde Lunaria 2012.02.09. 15:50:28

@Sangel:
na ezt kifejthetnéd bővebben... itt van az orrom előtt és nem látom?! MIII????

Sangel 2012.02.09. 17:06:09

@Verde Lunaria: Hát azt neked kellene leginkább tudni, nem nekem, és meglehet, hogy már a szemed előtt volt, csak nem vetted észre :/ De az is lehet, hogy pont holnap reggel fog elsiklani előtted, és ha jól kinyitod a szemed minden megváltozik :))

Verde Lunaria 2012.02.09. 17:07:38

@Sangel:
kissé lehangol, hogy nagy valószínűséggel már elhalasztottam....

Sangel 2012.02.09. 17:10:42

@Verde Lunaria: 1. Nem mondtam, hogy nagy valószínűséggel.
2. Azt viszont mondtam, hogy lehet, hogy holnap ;)
3. És azt még nem mondtam, de most mondom, hogy ha a múltadban már láttad is, még az is lehet, hogy a jövődben is fogod.
Nem feltétlen csak egyszer találkozol vele :P

idegszaggató 2012.02.10. 13:31:47

3. kerék felálással az a baj, hogy rombolja az önképet sugallva, hogy nekem csak ilyen jön össze
süti beállítások módosítása