Mostanában eljárok sportolni, de a koleszos idők alatt még megengedhettem magamnak azt a luxust, hogy a suli által kötelező aerobikra járást egy csere fényképpel megoldva nem jártam el edzni (és jó 10 kilóval könnyebb voltam). Nem volt rá szükség.

De akkor, még ezer évvel ezelőtt, Laposnézés rávett. Azon a szép napon, sok sok évvel ezelőtt, az ég kék volt, a madarak csipogtak, Laposnézés kitartó, én meg vidám, meg totál boldog.

A Mogyoródi úton van egy futópálya meg focipálya, azt céloztuk meg, mint kínlódásunk helyszínét. Elmentünk az Állatorvosi koli előtt, és szokás szerint azon poénkodtunk, hogy ők sose buliznak, pedig ott sok a pasi, összehozhatnánk a kolijaink között egy kis zenés-táncos összeismerkedést. Máskor kész kis haditerveket szőttem, hogy hogy lehetne összehozni, azon az estén nem. Laposnézés még élcelődött is, hogy mi van, kihagy az agyam?

Kiérve  pályára észre se vettem, hogy a szamár, ami szerencsétlen állandóan ott legelt, most még közelebb jött, és meg se ijedtem attól a mihaszna állattól. Nyújtottunk, futottunk, futottam, egyedül futottam, és futottam...

Laposnézés leordított a pályáról, pedig mindig ő szokta bírni tovább. Kifeküdtünk a fűbe. Annyira emlékszem, hogy még hideg volt a föld, de a levegő már langymeleg....

- Verdim. Na mond mi van. Életedbe ennyit nem futottál.

- Fel se tűnt mennyit mentünk. Mit eszünk vacsit?

- Én semmit, te meg zabálj amennyit akarsz. :D

- Melegszendót fogok enni :D

- Miiii?! Nem mentek SzSz-el mekibe?

- SzSz? Ugyan már. Gondolom a nőjével van, vagy az anyjával...

- Baszki, ne rángasd a vállad. Látnád a fejed, hogy bekomorult. TEEEEEE....

- ?

- Tegnap este volt szex, mi? Attól vagy te ilyen boldog! :D

- Egy kicsi...

- Kis szex nincs.

- Jó akkor nagy szex volt.

- Na, már vigyorogsz, jó volt, mi?

- :D

- Mi lesz veletek?

- ....

- Baszki ne rángasd már a hülye vállad!

- Nem tudom mit mondjak. Na. Bejön a pasi. Olyan szép kék szeme van....

- És kiszövegel a bugyidból.

- Most ezt úgy mondod, mintha mindenki kidumálhatna belőle.

- :D Még egyet tudok, aki már közel jár hozzá. :D

- Figyelj. Ejtsük SzSz-t. A csajával lesz egész este, inkább térjünk rá, a majdnem kidumálra. Te kiről beszélsz?

- :D ... csörögsz... héééééééé minek hoztál telefont?! Te ribanc, :D , te reménykedtél! Ő hív igaz?! Igaz?? :D

.....

- Oké, összefoglalom a szitut: hoztál telefont, mert remélted, hogy hív. Remegett a hülye kezed, amikor felvetted. Egy oktávval magasabb hangon beszéltél, nem is beszéltél, hanem csicseregtél neki, most meg itt ülsz, markolászod a gyomrod, hogy megfojtsd a kurva pillangókat benne, vigyorogsz mint kényszerzubbonyos a gumi szobában, és a tekinteted a semmibe réved. Tudod mi vagy te?

- Bocs... Nem figyeltem. Mi van?

- Baszki Verdim, te szerelmes vagy mit a nagyágyú....

- Ki én?! Soha!

- Gyere ide te nő! Had öleljelek meg, hátha ragad rám is valami ebből a fene nagy örömödből :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.09. 08:31 5 komment

Címkék: szsz laposnézés ezereve

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr374078963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2012.02.09. 10:04:59

Te ebben a hidegben futottál?! Baszki..

Verde Lunaria 2012.02.09. 10:13:45

@kozgaztanar:
:D
Lehet nem voltam egyértelmű, ez nagyon régen és nagyon tavasszal volt :)

Szvetlana 2012.02.09. 18:47:37

Nagyon tavasszal, nagyon szerelmesnek lenni, de nagyon jo is az... En meg mar csak nosztalgiazok, mint az oreg mamak a haz elott a padon, hogy milyen jo is az :)

Verde Lunaria 2012.02.09. 19:34:48

@Szvetlana:
Oké, javítom. :D
Ez nekem is baromi régen volt és olyannyira nagyon nosztalgia, hogy csak na.
Van még hely a padodon? :D

Sangel 2012.02.10. 14:38:13

@Szvetlana:
@Verde Lunaria:
Nem kell hely azon a padon egyikőtöknek sem, mert még mindenkinek lehet :) Lassan csak megérkezik a tavasz, nem tudhatjuk mit hoz :))
(Fő az optimizmus :D )
süti beállítások módosítása