Plázacicának mindig sikerül hazavágnia az önbizalmam. Akár hányszor hazamegyek, az orrom alá dörgöli többszörösen, hogy mekkora lúzer vagyok. Ez a hétvége ilyen téren különösen durvára sikeredett neki:

- Nézd, már! Ezt a béna sapkát is felveheted. Rajtad ez már csak javítani tud.

- Minek neked arckrém?! Neked már úgyis mindegy.

- Hát tudod, mire te szülsz, addigra lebontják a parlamentet. De ne aggódj, majd az én gyerekeim felnevelik, lesznek a gyámjai 18 éves koráig.

- Tudom, hogy a hájad takargatod csak a derékmelegítővel... ja hogy fázik a derekad? Hát igen, abban a korban amibe te vagy....

- Te tudtad, hogy azok a csajok akik 25 éves korukig nem kelnek el, már csak lúzer pasikat képesek összeszedni?

- Én nem is értem, hogy APK miért van veled. Folyton fanyalogsz, okoskodsz, meg ilyen citromképet vágsz, meg minden felhúzod magad. És kövér vagy. Neki egy dinamikus fiatal csaj kéne, aki felrázza... Meg akivel meg tud jelenni úgy, hogy befér vele az ajtón....

- Neked már tényleg mindegy. Mit hadakozol?

 Elmondhatatlanul szarul esett minden szava. Hogy én kövér és öreg és igénytelen és lúzer vagyok... A szülés téma meg... Ha azt nézem, hogy milyen káoszos az életem.... Hogy azt se tudom mit és hogy akarok... Abban viszont biztos vagyok, hogy gyereket majd szeretnék. Kettőt is minimum. Mert kell a tesó. Ha másért nem, hogy legyen, akivel a földig döngölhetik egymást.... 

Ahogy belenézek a tükörbe.... Látom a lúzert, akiről beszél. Akit felpofozott volna a régi énem, az, aki nem adta fel soha, az, aki boldog volt, az, aki tudott és szeretett élni. A mostani meg...

Mindezek tetőzéséért ráálltam a mérlegre, és az edzés és a folyamatos kajakontroll ellenére is pontosan 75 kg-t mutatott. Igaz, Plázacica már jól leépített, így már nem is érdekelt annyira a dolog.

Végül azért nagy nehezen eljött a hétfő. Öltöztem, búskomorkodtam, gondolkodtam, és APK, akinek az egész hétvégi lelkiterrorról nem szóltam semmit...:

- Figyelj már, te fogytál. Tök sokat. Nem, most komolyan. Látszik.

Ő mindig az igazat mondja, nem szokott hazugságokkal bókolni, mármár majd elhittem neki, de mérleg tükrében ugye.....

Aztán tegnap spinningen, edző csajszi odajött, és megkérdezte, hogy mérem-e a combkerületem, mert látványosan csökkent. :D Hát mondtam neki, hogy nem, de egy deka se  ment le rólam. Mire csak mosolygott, hogy az izom nehezebb, mint a zsír. ű

Edzés után felhívott egy volt kolleganőm, szakmai segítéseget kért. Mert tudja, hogy rám számíthat, meg mert én tudok, és megbízok a döntésemben :D ÉLJEN

Ma reggel pedig, felvettem az egyik "necces-farmert", amiben már muffin voltam. Nem mondom, hogy teljes muffinságom eltünt, de jobban beleférek, és oldalt télleg nem lóg ki annyira a "tészta" :D

Szóval a lényeg a lényeg, hogy NEM PLÁZACICA NEM KÉSŐ! :D

Szerző: Verde Lunaria  2012.02.16. 08:26 14 komment

Címkék: család csokipoci

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr724117377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2012.02.16. 09:25:25

... Nem megmondtam már neked, hogy dehogy vagy kövér??? Az nálam és nem nálad kezdődik ;) De akkor is mááár naah, ne hallgass rá!!!
És háát többi.... Egy szavával sem értek egyet. Most nem kezdelek el fényezni, de... Asszem be kéne, hogy mutassalak a barátnőm tükrének :D Hidd el, ha egyszer találkoznál azzal a tükörrel, rájönnél, hogy mennyire rosszul látod magad :)

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.02.16. 09:36:46

az önbizalom szó nem azt jelenti, hogy a saját erőmbe vetett hit? Avagy amit én gondolok magamról? Az önbizalom ilyen szintű "földbe döngölése" csak akkor lehetséges ha az a bizonyos önbizalom nagyon gyenge lábakon áll, és többet ér a más szava mint amit te hiszel magadról. Ráadásul olyan szépen megfogalmazod: "Ahogy belenézek a tükörbe.... Látom a lúzert, akiről beszél." Nem azzal van baj, hogy MIT MOND,hanem hogy KINEK MONDJA.

Amit földbe döngölt az esetleg a "mások véleménye rólad" az önbizalmadat te építed és az a tiéd, azt nem lehet két mondattal elvenni.

Lehet tett neked egy szívességet, hogy ilyen nyers volt. Legalább belenéztél a tükörbe :D Fel a fejjel és szedd össze az ÖNBIZALMAD, ne mástól várd hogy adjanak neked "önbizalmat", mert az nem ér semmit.

motymoty 2012.02.16. 10:44:46

A 75 kg nem is tűnik soknak.

Plázacicának meg mondd meg, hogy kis szerencsével ő is lesz még "öreg".

Verde Lunaria 2012.02.16. 12:52:01

@Sangel: felkeltetted érdeklődésem ama tükör iránt :)

@kozgaztanar: köszi, köszi, igyexem

@shhhhhhhhhhhtttt: ez azért elég kemény filozófálós bejegyzésekre ad okot... :S mint pl a "miért kéne nekem mindig megerősítés?" :)

@motymoty: Hát 3/4ed mázsa szénnek téli fűttésre valónk télleg kevés lennék, de így emberben... Jól járnának velem a kannibálok, egy kisebb család téli hús, bocs zsír, szükséglete meg lenne oldva :D
Plázacica fogalma az öregségről, a maga kemény 20 évével elég kemény, és érdekes... Kvázi, aki öreg szüljön gyereket és maradjon kussba örökre, na meg szógájja ki a fírfit....

Sangel 2012.02.16. 13:11:09

@Verde Lunaria: A tükre leírhatatlan. Másoknak, akik csak úgy látják, és nem magukat nézik benne, azoknak csak egy átlagos tükör, de aki belenéz....
Kevesebb önbizalom hiányos ember élne a földön, ha mindenkinek megadatna egy ilyen tükör....
Többször megpróbáltam megvesztegetni, hogy adja nekem, de mint kiderült, ezzel nem csak én voltam így. Nem is adja senkinek.
És amit benne látsz? Önmagad. De abba a tükörben még sohasem láttam magam csúnyának. Elég erős szavak ezek. De hiába csak egy átlagos tükör. Abban mindig szépnek látom magam.
Nem tudom mi a titka. De lehet, hogy pontosan ezért vagyok ennyire elfogult "MsPrincess" Barátnőmmel, és ezért látom őt a legszebbnek mindig. Mert ő mindennap abba a tükörbe néz bele, és az megadja neki a minden napra való önbizalom növelést, és az ezáltal okozott kisugárzást :D

Sangel 2012.02.16. 13:12:49

@Verde Lunaria: Jah ééés éés ésss!! ne nyafogj, mert amit Plázacica mond, az mint külső szemlélő szemével nem igaz. És ha én nem látom így, akkor más idegen sem. Ergo a világ szépnek lát ;)

idegszaggató 2012.02.16. 14:15:27

Nah, a kedvencem mikor két ropi közt a téma az, hogy kövérek.
Szerintem az kövér, akin 20-30 kg-al több van az átlagnál. Ezalatt szükséges tartalékról beszélhetünk, amit a szervezet vész esetén (betegség, éhezés) felhasználhat.
Csak idióta evolúció nem tartotta szem előtt a 90-60-90-es ember alkotta műsablont.
Nem is Plázacica itt az igazi probléma, hanem az önbecsülés :)

2012.02.16. 16:40:14

Asszem leragadtam az x-nél.
:D

Verde Lunaria 2012.02.16. 16:53:11

@Sangel:
Nyafogás időlegesen felfüggesztve

@idegszaggató:
Én nem ropi vagyok, hanem minimum sajtos rúd :D És valóban akadhat némi probléma az önbecsülés terén... de csak egy egészen picike

@anyuss:
hát majdnem így néztek ki PlázaCica matekdogái. :D A háziai csak azért nem, mert azokat én írtam :D

Szvetlana 2012.02.16. 19:17:14

Nekem valahogy mindig az jar a fejemben, hogy miert mond neked Plazacica ilyeneket, mit kompenzal? Tan irigy? Mert szebb vagy, okosabb, sikeresebb? Nem tudom, nem ismerem, de amikor a masikat annak tudataban orvendeztetunk meg ilyen beszolasokkal, annak mindig van a hattereben valami komolyabb... En csak annyit tudok egyszeruen hozzatenni: Ne hagyd magad. A sajtos rud meg egyebkent is sokkal finomabb, es akkor en mar nem is meselem meg egyszer, hogy akkor en meg minimum egy szep nagy fonott kalacs vagyok :)

idegszaggató 2012.02.17. 10:47:11

Fonott kalács. Ez jó :) Gasztrobloggerek.

bélla 2012.02.17. 16:21:38

Jaj...ne legyél már ilyen kis "böszmécske" "lyányom"! Nagyon csalódott lennék ha a Te blog világában acélosra edzett irodalmi vénáddal nem tudnál akár már legközelebb verbálisan gumifasirtot csinálnál ebből a kis felfúvalkodott "felvart kretáccsú szilikonypávábul".

Nagyon szeretnék majd egy olyan posztot is olvasni itt, amiben a Te re-riposztjaid lesznek felsorolva. ;)

Verde Lunaria 2012.02.17. 16:28:19

@Szvetlana:
Fonott kalács télleg jó... Idegszaggató jó tippet adott, indítsunk gasztroblogot :D
Amúgy legkisebb gyerek, csak frusztrációi vannak :D

@idegszaggató: maj ha nagyok leszünk, azok leszünk

@bélla: Most nem azért, de nem ellenfél. Inkább lenyelem, mert... na... szóval nem az a kategória... hogy is mondjam finoman... :D
süti beállítások módosítása