Nemrég az alábbi beszélgetések zajlottak le az én drága édesanyám és köztem...

1. PlázaCicát dobta F@sz.

- Hát én örülök neki! Vén volt hozzá.

- ? 10 év korkülönbség. Az még elmegy.

- Mit? Az egy vén fütyi volt!

- Dehogy... De bakker, ne mondj már ilyet, én is mindjárt annyi leszek.

- Te nem vagy vén.

- Anyu.... Kissé abszurd ez, nem gondolod? Nem volt öreg az a srác.

- Vén volt, ennyi. Nem nyitok vitát.

- Dehogy volt.

- Gondolj már bele! Mikor PlázaCica még alig lesz 50-en már pelenkázhatja a 60 éves véntrottyot!

- (no comment)...

2. A pár akik megvették a Nagyiék házát

- És kik vették meg a házat?

- Ó ilyen korunkbeli házaspár, 4 gyerekkel...

- Az komoly. De gondolom a gyerekek már nem otthon laknak.

- Hát késői kölkök. Még iskolába járnak.

- Aha..

- A nő olyan 35-36 éves lehet, meg a pasi is.

- Őőőőőőőőőő.... Szerintem, azért ők nem annyi idősek, mint ti Apuval... (Bakker SzSz)

- Hát dehogynem.

- Hát de nem.

- Ezt te még nem érted. Ez már a mi generációnk. Mi még együtt homokoztunk...

 

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.03.23. 08:45 13 komment

Címkék: vélemény család anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr654328963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2012.03.23. 10:22:40

:) Ez a kor dolog elés szubjektív és korral változik.

SzSz mennyi idős?

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.03.23. 10:35:31

hahaha! megoldás lenne találni egy fess 35-36 éves legényt és rázúdítani anyudra, olyan szöveggel, hogy "jaj hát egykorúak vagyunk, nem megyünk egy picit homokozni"... Szerintem azonnal feltűnne, hogy mégis van korkülönbség :))))

Verde Lunaria 2012.03.23. 10:46:15

@motymoty:
36.... én meg ugye 28 leszek... (vín csoroszjává avanzsálok)

@shhhhhhhhhhhtttt:
na igen... érdekes szitu lenne :D

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.03.23. 10:53:01

olyan ez mint a viccben: a lányom nagyon jól házasodott, a férje mos, főz, takarít, ágyba viszi a reggelit. A fiam azonban szegény kihalászott egy ribancot, szegényemnek leesik a keze annyit dolgozik, ráadásul még el is mosogat, meg kávét is főz annak a büdös dögnek aki egész nap csak henyél az ágyban...

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2012.03.23. 12:04:07

De jóóó mehetek anyukáddal én is homokozni :D

Verde Lunaria 2012.03.23. 12:21:29

@Pannaa:
... ha Anyumnak válogtanék homokozótársakat, és rendeznénk egy nagy homokozó partit, nem tom, hogy a Kalahári sivatag kellően nagy terület lenne-e :D

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2012.03.23. 12:24:38

Ott még nem próbáltam, de ha mégis megrendezed megyek :DDD

Verde Lunaria 2012.03.23. 14:03:52

@Pannaa:
feltétlenül küldök meghívót

Szvetlana 2012.03.23. 18:38:38

Csak úgy csendben mondom, én is csináltam már ilyet. Kérdezték, hogy hány éves X kolléganő, hát mondom olyan korombeli 22, én akkor voltam 28. Hát ki mennyinek érze magát... :D Ma a korombelit a 70 évesre mondanám :(, az rosszabb asszem.

Verde Lunaria 2012.03.26. 09:06:03

@Szvetlana:
az én korosztályom egyetlen példánya vagyok akkor... ezer meg egy éves....

kozgaztanar 2012.03.26. 11:07:56

anyukád biztos nagyon fiatalos! :))

ami a csaj - pasi kor és viszony dolgot illeti.. egy szabály van: no under 18! :))

Verde Lunaria 2012.03.27. 13:40:48

@kozgaztanar:
asszem télleg ez az egy érvényes szabály van csak :D
süti beállítások módosítása