Anyusnak volt egy bejegyzése nem is olyan rég (http://anyusblog.blogspot.com/2012/04/haljunk-hamarabb.html), amin kicsit elgondolkodtam. Na nem egyszerre, csak a kommentes cseverészés során. Mert nem vettem magamra, mert én nem, aztán pedig dehogynem. A hogyan haljunk hamarabb lista szinte minden pontjának eleget teszek. Sajnos... Azért van némi hozzáfűzni valóm :D

  1. Igyunk, dohányozzunk, drogozzunk többet! Kicsit, vagyok csak alkesz, mondjuk két hetente egyszer. De ugye ez se túl egészséges. Ami pozitív, hogy eddigi életemben talán ha 3 szál cigi füstölgött el a kezemben (és ebből össz-visz, talán 4szer értek a számhoz) és soha nem drogoztam. Még csak füves cigit se szívtam sose
  2. Együnk mérték nélkül, minél zsírosabb ételeket! Szeretek főzni. Szeretek jó magyaros kajákat főzni. És bár nem eszek mindennap ilyet, de hétvégén... elgyengülök. Lehet nem kéne...
  3. Építsünk karriert, küzdjünk szüntelenül a ranglétrán való előbbre jutásért, tudatosítsuk magunkban nap mint nap, hogy mi vagyunk a családfenntartók! Nem építem a karrierem, de tény hogy küzdük. Nem vagyok családfenntartó, de egy biztos, csak magamra számíthatok. És bár kívülről ez valamiféle beteges karrier építésnek tűnik, annyira nem az, mert képtelen vagyok az összes rám bízott melót megcsinálni. Ez nem karrierizmus. Főleg, hogy minden vágyam 8 órában dolgozni úgy, hogy a melóhelyem tisztába van a ténnyel, hogy csak napi 8 órámat veszi meg, nem az életem.
  4. Lehetőleg több partnerünk legyen egyszerre, ne feledjük, hogy a monogámia csökkenti az önértékelésünket! Több partner... Igazából az a kettő, akiről szó van, se tesz ki egy egészet. És nem tudok mit kezdeni ezzel a helyzettel. Ez valóban gyilkos eszköze a sorsnak.
  5. Soha ne beszéljünk senkinek a lelki problémáinkról, hadd nyomasszanak! Erre van a blog... Meg Paragrafusnak is szoktam panszkodni, havi egyszer... És néha Csokinak... persze közben SzSz-nek is. De való igaz, hogy kevesebb infót adok ki magamból, és alig alig kérek segítséget. Inkább csak küzdök, meg szenvedek, meg küzdök...
  6. Szedjünk rendszeresen tesztoszteront! na ez az, aminek nem teszek eleget...

 Szóval... ez alapján nem leszek hosszú életű....

Az egyik fő koporsószögem nem más, mint a melóm. Ez egyértelmű. Meg az is, hogy ezzel kezdenem kell valamit. De ugye ez hosszadalmas procedúra. Az tény, hogy a CV-m frisssítettem már, és egy állásra jelentkeztem is, de semmi visszajelzés... Na de majd kiderül. Szorítsatok.

És jöjjön a következő koporsószög. Az a pár-kapcsolatom....

APK. Szeretem APK-t. Ha akar, akkor nagyon figyelmes, és nagyon kedves. Szeret. A maga módján szeret. A megszokást, a biztonságot, az állandóságot. Az elmúlt éveket, a kitartásom, hogy mellette vagyok. És mindig azt mondja, hogy szeret, mert kihívást jelentek neki. Társak vagyunk, mert annyi mindenen mentünk keresztül. Barátok vagyunk. A szex, nem működik. Nincs. Egyáltalán nincs, így nem mondható rám, hogy... na. szóval ez talán kicsikét feloldoz. És persze féltem. Hogy mi lesz vele, ha én nem leszek mellette. Mert bár gyakorlatias, de mégis, én vagyok aki a hétköznapjainkat megharcolja... és féltem magam is, mert mi lesz velem, ha ő nem lesz mellettem. Ha megutál... Elméletben működő képes, de a gyűlöletétől nagyon félek. Félek a szakítástól...

SzSz. Ő az, ami APK-ból hiányzik. Lehetne az igazi kapcsolat, a tényleges társas élet. Sok mindenben gondolom azt, hogy egy hullámhosszon vagyunk, hogy jól megértjük egymást, és hogy.... aztán közbe fülig szerelmes leszek bele, meg vigyorgósan boldog, ha van 5 percem tőle... és aztán mélyrepülés, hogy az összhangot, meg ez az egész egy irányú, és ez csak az elfojtások kiélése részéről is, részemről is. Ez megrettent. Ezért bár nyitnék, de mégse...

Hogy mi a megoldás? fogalmam sincs.... Mert könnyű azt mondani, hogy szakítsak, hogy lépjek tovább... de ez..... félelmetes...

Szerző: Verde Lunaria  2012.04.17. 09:50 25 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr364456278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.04.17. 11:32:07

Hiába bújtatod érzelem-köntösbe, átlátom.
Háremet akarsz (vagy mi a megfelelője az egy nő több pasi intézménynek) :)

Verde Lunaria 2012.04.17. 11:41:23

@idegszaggató:
hát igen :)
tudod hogy kell oldani a feszkót :D

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.04.17. 12:18:46

@idegszaggató: de ahhoz kéne a szex minden háremben lakóval nem? Ez így nem igazán hárem...

Verde Lunaria 2012.04.17. 12:30:36

@shhhhhhhhhhhtttt: helyes meglátás, köszönöm :)

idegszaggató 2012.04.17. 12:31:52

Ennyire nem gondoltam végig, de igaz :)
Akkor tulajdonképpen királyságot szeretne
Az alattvalóktól megkapná egyenként, amit akar.
Tökéletes pasi úgysincs-bennem nincs hiba például :D

Verde Lunaria 2012.04.17. 12:34:03

@idegszaggató:
akkor már inkább királynőséget...
de beérem én ennél kevesebbel is. :D
A cél már megvan, csak az utat nem találom...

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.04.17. 12:45:17

Ha a cél megvan, egyszer csak az utat is kitapogatod.

2012.04.17. 12:50:13

:)
Asszem egyébként h az átlag nyolc év továbbélés titka egyszerűen csak az h a nők többet bírnak :)
A dilemmáid viszont fájdalmasan ismerősek... Ez az "annyi mindenen mentünk keresztül", meg h "barátok vagyunk" és főleg a "mi lesz vele ha én nem leszek mellette"...
Nehéz nem gondolni A kis hercegre. Mindenkibe belevésődött h "egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelidítettél".
Csakhogy nem tudhatjuk, valóban mi vagyunk-e az ideális szelidítő az adott ember számára.

Szvetlana 2012.04.17. 12:58:10

persze, hogy könnyű azt mondani, nem érted? ha magamon nem tudok segíteni, legalább próbáljak meg másokon... nem? nem szabad ezért haragudni rájuk (najó, rám), én is tudom, hogy jelen pillanatban is az összes barátom azon drukkol térjek már észre, és ha nem tudom rendbehozni a kapcsolatot (mármint ő), akkor hagyjam már a fenébe és hajrá, találjam meg a boldogságot.
BTW: a hárem nem hülyeség :D

Verde Lunaria 2012.04.17. 13:19:44

@shhhhhhhhhhhtttt:
lassan megy ez a tapogatás... :S

@anyuss:
na igen... kevesebbet kellene olvasni ilyen irodalmakat. És az, hogy mi lesz vele... attól nagyon félek. Persze attól is, hogy mi lesz velem nélküle. Nem tudom elképzelni, hogy többet ne legyen. De mellette se tudok maradni aszem. És a haragját, meg végképp nem tudnám elviselni...

@Szvetlana: dehogy haragszom én, de ezt bekommentelni hozzád macerás lett volna :) remélem most már képben vagy :)

motymoty 2012.04.17. 13:25:07

@anyuss: "egyszer s mindenkorra felelős lettél azért, amit megszelidítettél"

Szerintem ezt nem úgy kell értelmezni, hogy mindörökké fogni kell a kezét.
Nekem ebbe inkább az nem fér bele, hogy az ember boldogtalan azzal akivel van, és ezt nem mondja el neki. Ezáltal lehetőséget sem adva se a döntésre, se a változtatásra. Így lesz ebből egy szereplős játék, a megszelidítés ellenére.

Verde Lunaria 2012.04.17. 15:03:38

@motymoty:
nem fogod a kezét, de valahol felelős vagy érte... És nehéz beismerni a "boldogtalanságot" (tényleg, mi az hogy boldogtalan? gondok mindig lesznek), annak aki igazából azért mert olyan, amilyen, és amitől még tudott, hogy nem rossz ember, és nem tehet róla... szóval bonyolult.
Nem vagyok az a tipikus ösztönlény. Inkább az a körömrágós fajta sajna... :S

2012.04.17. 15:04:07

@motymoty: Azt hiszem igazad van. Bár a rózsával nem ez volt a helyzet...

motymoty 2012.04.17. 15:10:11

@Verde Lunaria: Hiszen épp ez az! Hogy nem tehet róla. És mégis olyan, mintha büntetésben lenne.

@anyuss: Engem nem korlátoz a szöveg ismerete, így könnyű.. :)

Viszont amíg a palántákat öntözi kell, a fákat már nem.

Verde Lunaria 2012.04.17. 15:14:11

@motymoty:
Büntetésben? Mindent megkap, amit kér, még azt is, amit nem. Törődök vele, gondoskodok róla, szeretgetem, figyelek rá. Hogy hiányolja a szeretkezéseket? Pontosan tisztában van a "feltételekkel", és hidd el, nem kérek tőle lehetetlen dolgokat, de ez már másik tészta. Szerinte, már ehhez öregek vagyunk. Ő elégedett. Mindene megvan amit a társadalom elvár. Boldog. A saját szavai szerint.

motymoty 2012.04.17. 15:21:05

@Verde Lunaria: Azt hiszem megint nem sikerült megtalálnom a megfelelő kifejezést. :)

Nagyon nehezemre esik elhinni, hogy mindketten azt hiszitek, hogy ő boldog, de majd még igyekszem.

2012.04.17. 16:08:12

@motymoty: Ó, az élet nagy kérdése h mi a boldogság :D
Én tudtam h nem boldog, de attól tartottam h nélkülem még kevésbé lenne az.

2012.04.17. 16:09:29

@motymoty: ... Hát, ez elég beképzelt dolognak tűnik :D

2012.04.17. 16:10:48

@anyuss: ... Vagyis én tűnök beképzeltnek :D
Bár ha jobban belegondolok ez mindenkire igaz aki azt hiszi h a párja belerokkanna ha elhagyná.

motymoty 2012.04.17. 16:14:10

@anyuss: :) Nem tűnik beképzeltnek egyáltalán.

A boldogságot meg ma már megbeszéltük. Sztrapacskat, tócsival. :D

Szvetlana 2012.04.17. 18:34:56

ne haragudj, de nem fér a fejembe, tényleg nincs szex??? semmi, soha???

Verde Lunaria 2012.04.17. 20:12:18

@anyuss:
@motymoty:
Hát én is valami ilyesmitől tartok. Hogy nélkülem még rosszabb lesz neki... mert most azt mondja, boldog.
De abban biztos vagyok, hogy ez nem beképzeltség... inkább gyávaság...

@Szvetlana:
Igen, valóban. December óta semmi. Jóéjt puszi, ölelkezés, puszi puszi. Hát ennyi...

Rebeka2525 2012.04.18. 11:12:35

Szerintem Te nem a koporsódba versz szöget, hanem a saját eleven testedbe. Te maga vagy Krisztus, olyan szinten, hogy még a keresztrefeszítést sem bízod másokra, még azt is Te csinálod saját magadnak. A mazochizmus olyan szintje, amit már kezelni kell. Bocsánat a kíméletlen őszinteségemért!

Verde Lunaria 2012.04.18. 17:30:43

@1ordoglovas:
őőőő... igen, a hangok is ezt mondják a fejemben, hogy irány a pszihiátria :D

Rebeka2525 2012.04.18. 20:21:55

Drága Verde! Nagyon remélem, hogy nem bántottalak meg. A többiek hozzászólásából is az aggódás cseng ki. A kéthetenkénti túlélő pia sehova sem vezet, nem ez a megoldás. Az egyik hozzászólót követtem, sajnos elfelejtettem hogy ki volt Ő, de olyan szépen ír a problémádról, hogy szívesen olvasnám őt máskor is. Arra emlékszem hogy a blog alcíme:Aki mindig mosolyog, annak nagy bánata van...vagy valami hasonló. Kérlek írd meg ha tudod kiről beszélek. Neked mielőbbi megoldást kívánok életed valamennyi területén:)
süti beállítások módosítása