"....igen, igen... most már nem csak bepisil. Tudom. De mit tegyek?! Be kellett adnom, meg kell értenie, már nagyfiú. Nem maradhatok otthon vele. Munka van... Igen, igen... Tudom, hogy megviseli, de próbálom neki elmagyarázni. Nem is értem, már olyan nagy fiú... Amit tudok foglalkozok vele, persze... hiszen sietek hazahozzá... Jajjj.... hát persze... Csak hát most az autó is... tudod, el kellett adni... nem tudom hogy lesz... Nem is tudom, hogy tudnék érte menni. Mamikához is mennem kell... az is legalább heti két-három óra, és Irénnél is van vagy heti 4 órám... Annyira sok ez így... Nem tudok mit tenni... nem tudok... akarnék én vele lenni, dehát a körülmények... majd megérti a gyerek... nagy fiú már... kinövi...."

Gondolhatnánk, hogy ez a beszélgetés egy szegény, nehéz sorsú anya szájából hangzott el... De nem. ez az egyik főnököm. Beadta bölcsibe a 19 hónapos kisfiát, mert dolgoznia "kell"... eladta a volvo terepjárót, hogy BMW-t vegyenek, csak még nem jött meg külföldről, így a kicsi kocsit, a Mercit kell használnia. Mamika, nem a nagymama, hanem a körmös, Irénke pedig a fodrásza... A férje pedig szintén fejes egy mindenki által ismert b.szott nagy és baromi jólmenő cégnél. Keres annyit egy hónapban, mint én másfél év alatt (tudom, mert tudom)

Szóval pénz van, ész nincs... És a gyereke is ilyen lesz... szépen levezethető innen, hogy hogy alakulnak ki a pénzes tahók a mai társadalmunkban....

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.07. 13:00 8 komment

Címkék: meló emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr914493866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.05.07. 19:57:44

ilyet én is ismerek... 30 éves, életében talán 2 hónapot dolgozott munkahelyen... azóta kvázi semmit tesz, de azt aktívan, vissza is ment "dolgozni", mikor fél éves lett a pici, inkább a nagyikra bízta... az ilyenektől megy csúnyán fel a pumpám...

Rebeka2525 2012.05.07. 22:05:31

tudom hogy Ti, -mai fiatalok-, iszonyatosan haragszotok a nyuggerekre, az elmúlt rendszerre, de csak a vak nem látja hogy a posztodban említett generációt, nem az "átkos" neveli ki!...én spec, nagyon örülök hogy megettem a kenyerem javát, és visszatekintve azt mondom hogy "de jó hogy nem most vagyok fiatal!"...nekem még nagyon szép volt az ifjúságom, bármennyire is hihetetlen!

Verde Lunaria 2012.05.08. 07:45:54

@díva naíva:
az egész nő a b@szogatásra van ráállva, a szeretetre, vagy bárminemű pozitív emberi érzés, vonás felfedezhető benne. Még a saját gyerekét se szereti.. nekem ez a durva....

@1ordoglovas:
Én nem haragszok a nyuggerekre. Az elműlt rendszerről gőzöm sincs.
Azon idősekre haragszom, akik úgy is viselkednek, és nem azért mert érelmeszesedésük van. És az elmúlt rendszer... közgazdász révén... hát na... nem csak attól a világtól pattan el az ér az agyamban.
De szerintem, az édesanya, pontosan egy ilyen átkos generáció "terméke".
És bár tovább tudnám ezt fejteni, nem fogom, mert nem politizálok. :)

motymoty 2012.05.08. 08:59:36

@1ordoglovas: Én sem haragszom a nyuggerekre. Az ember fiatalsága meg bármikor lehet szép, ez nem korfüggő (már persze ha nem éppen hadifogságban töltöd.).

Rebeka2525 2012.05.08. 09:59:55

Nem politika! Csak egy kis számtan. A posztban említett édesanya, ha a picurkája korát veszem figyelembe, veled egykorú lehet. Ugyanaz a generáció nevelte fel mint Téged, és ugyanabban az elmúlt 22 évben nőtt "naggyá", amiben neked "csak" a tudásodat sikerült megszerezned...és nekem mégis az a véleményem, hogy nem biztos hogy én az Ő "boldogságát" választanám. Sőt, lehet hogy Te sokkal boldogabb vagy a kerékpároddal, és a tatyorröptetéseddel:)
Most hogy mondod, az én vérnyomásom is az egekben van, amikor a havi gyógyszerreceptemért megyek a háziorvosunkhoz, és ott végig kell hallgatnom, hogy melyik aszott p...a, hol áztatta még aszottabra magát. Úgy érzem magam közöttük, mintha még szűzlány lennék:)

Verde Lunaria 2012.05.08. 10:02:10

@1ordoglovas:
Kerek egy 10essel öregebb, mint én... Ha mindent számításba veszek, akkor az ő szülei, úgy 20-al öregebbek az enyémeknél...
Korai gyerek vagyok na :D
És igen, az autók táskás dobálása felettébb boldoggá tesz :D

Rebeka2525 2012.05.08. 10:16:10

nalátod?! ha kis csúszással is,de egy véleményen vagyunk:) a poszt utolsó mondatában van a lényeg:"Szóval pénz van, ész nincs... És a gyereke is ilyen lesz... szépen levezethető innen, hogy hogy alakulnak ki a pénzes tahók a mai társadalmunkban...."

Verde Lunaria 2012.05.08. 14:31:09

@motymoty: ez tetszik, és kiegészítem, hogy az élet igazából bármikor lehet szép... főleg egy viszkis kávé után :D
süti beállítások módosítása