horkol.pngNE HORKOLJ!

Nem érdekel, hogy fáradt vagy. Nem érdekel, hogy éjjel kettőig a sorozatod nézted. Nem érdekel, hogy rosszul fekszel, és az sem érdekel, hogy az a 20 kiló plusz az oka az egész éjszakai szerenádnank.

Egyszerűen ne horkolj!

És ne vitázz, ha felkeltek, ha megbökdöslek, ha sokadjára is még löködnek, ha szinte kiabálva szólok rád, hogy ne horkolj, ha befogom az orrod, ha a telómmal felveszem, hogy reggel bizonyítsam.

Én értem, hogy nem direkt van, de akkor se horkolj, mert TE átalszod az éjszakát, ÉN viszont ezerszer felébredek. Szóval kérlek, ne horkolj!

Sőt nem is kérlek, követelem, hogy ne horkolj.

Azért ne, mert én ma reggel megint úgy nézek ki, mint aki nem aludt vagy ezer éve. Vagy mint akit agyon vertek, esetleg átment rajta egy úthenger.

De ha már egyszer horkolsz. Könyörgöm, nyafogás és önnönmagad sajnáltatása nélkül hozz nekem is kávét....

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.14. 08:09 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr704587292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2012.06.16. 20:04:48

ööö... és én még mindig horkolok... :))

Verde Lunaria 2012.06.18. 13:36:48

@kozgaztanar:
még jó, hogy nem mellettem. :D
süti beállítások módosítása