... hogy a főnököm nem normális. :D

Elküldtem az anyagot, amit kért. Mert ugye én már nem sokat vagyok, ezt mégis megcsináltam, mert akkora jófej vagyok. Meg mert kolleginákkal nem akarok kib.szni.

Erre idejön főnök asszony, és lenyom egy jó 20 perces fejmosást, hogy ugye azt azért tudom, hogy ezt nem így kellett volna elküldenem? Hanem excelben, kicicomázva, blabla.... mert a FŐNŐK ettől ideges lesz!, és hogy nagyon meg fog haragudni, és azért az senki nem akarja....

És legközelebb ezt ne így csináljam!

:D

Most komolyan.... :D Legközelebb már sehogy se fogom csinálni :D

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.18. 12:37 6 komment

Címkék: meló vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr724595707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.06.18. 23:42:12

hagyd csak vergődni :D

Verde Lunaria 2012.06.19. 09:12:27

@Szvetlana:
hagyom, és örömmel nézem :D

idegszaggató 2012.06.21. 08:53:57

Lehet hogy összefüggésben van a táblázat a ki nem fizetett pénzekkel?

Verde Lunaria 2012.06.25. 17:31:25

@idegszaggató:
Sajnos nem. De vannak egyéb fontos összefüggések.
süti beállítások módosítása