Hétfőn elkezdtem életem soron következő, remélem jelentős, küzdelmes, de megelégedésre okot adó új szakaszát.

Melóba állatm az új helyen, és bizony estére olyan vagyok minden nap, mint egy kifacsart narancs. MINDEN idegen nyelven van, ami most még felettébb szokatlan, többek között a megkopott nyelvtudásomnak köszönhetően, de nem gond, majd szépen lassan belerázódom (remélem). Nagyjából mindent megértek, így bízom abban, hogy előbb utóbb csak aktivizálódik az a passziv szókincs...

Most még csendben ülök, és tanulok, figyelek. Legalábbis igyekszem....

Persze blogos inaktivitásom is többek között ennek a kifacsart szivacs agy állapotnak köszönhető.

Aztán... APK eldöntötte a nagy kérdést a tegnap estével. Nem kell már gondolkodnom, tudom, mi lesz.

És az előző két bejegyzés? Hm... Zavaros, mert én is zavart voltam. Most már kevésbbé. Fájdalmasan kevésbbé vagyok zavart....

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.18. 08:32 3 komment

Címkék: meló news szsz apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr64663662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.07.18. 18:09:32

@motymoty:
gondoltam lehet fogadni :D A tét egy kupica pálinka, vagy üveg...

Sangel 2012.07.18. 23:55:39

@Verde Lunaria: Én fogadok a nagy "Ő" illetve, ahogy Te mondod, a nagy "O"-ra :DD:DD
Tudod, hogy nem is én lennék, ha nem arra fogadnék :)))))
süti beállítások módosítása