takarit1.jpgKissé széthullott mostanság a blogom. Többet rinyáltam, mint amenyit kellett volna, vagy amennyi szükséges. Nem titok mérhetetlenül kétségbe vagyok esve, na de az már egyszer biztos, hogy a helyzeten az ilyen mértékű önsajnáltatás nem segít.

Ismét tudatosan kell összeszednem magam.

A sport jó. Nem szabad abbahagynom, sőt, ha módom nyílik rá, még növelem is az "adagom" közben legalább nem gondolkodom, vagy úgy gondolkodom, hogy az még egész értelmes is.

A jelenlegi helyzetem és lelki állapotom hatalmas önfegyelmet kíván, és most tényleg oda kell tennem magam. Nincs botlás, nincs pardon. De meg kell tudnom megbocsátani magamnak. Ha elcseszek valamit, hát igen... van ilyen, előfordul, hogy az ember nem jól dönt. Viszont, ha megteszi ami tőle tellik, akkor nem szabad, hogy a bűntuda marcangoljon, vagy a sok "milettvolnaha" nyomakodjon a fejembe, Nem szabad. NEM LEHET.

Előre kell nézni, és tervezni kell. Kell az "A" terv, és kell a "B" terv. Sőt, kell egy vészterv is.... Bár... hmm... hétvégén megnéztük az új Batman filmet, (erősen ajánlós), és volt benne egy mondat, amit most nem tudok pontosan idézni, de régi olvasók már hallottak a biztosító kötél, meg a háló nélküli ugrásról nyafogni. Na hát pont ez volt benne a lényeg. Hogy igazából akkor sikerülnek a dolgok, akkor tudja az ember valóban megtenni, ha tudja, hogy az az egyetlen esélye. Ha nincs biztosítás, csak a cél lebeg a szeme előtt...

Van célom. Igenis van célom. Nem kézzel fogható célok, de vannak.
Baromi nehéz lesz, de mostmár oda kell állnom mellé. Meg kell tudnom tenni. Rendezem soraim.

Rendezem soraim, amit azzal kezdek, hogy lesz egy kvázi tematikája a blognak. Kis rendszeresség, és egyéb nyalánkságok. Kevés nyavajgás, némi szatíra, egy csepp gasztró, esetleg ajánlók, és némi irodalom. Rendet kell tennem.

Szerző: Verde Lunaria  2012.07.30. 11:47 18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr374686349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2012.07.31. 00:44:13

bevallom, én nem szórakozni járok erre, csak tudni szeretném, hogy vagy, én leadnám a voksom az én blogod mellet, ha lehet ilyet :)

Szvetlana 2012.07.31. 01:33:16

Hat en nem tudom, hogy az osszes tobbi tisztelt olvaso hogy van vele, de mostanaban en semmit sem ertek :))) mondjuk egy osszefoglalo kicsit, hogy az en butuslibuskiralylanyagyam is felfogja mi tortenik? :D

pppanther 2012.07.31. 06:57:51

@Szvetlana: én sem értek semmit :) és még mindig várom a fikázós lánybúcsús bejegyzést :D

Verde Lunaria 2012.07.31. 09:48:11

@Szvetlana:
Kérdezz, Drága és válaszolok. Csak a szülinapi ajándékom nem mondom el, legyen valami izgi is :D

@pppanther:
készül, készül. Amúgy "szereplőkről" kell gyors összefoglaló? :D Gondolom nem olvastad végig az egész agymenést... (bevallom én se lennék rá képes) :D

pppanther 2012.07.31. 14:50:57

Minek a szereplőiről? a lánybúcsúnak, vagy az életednek? Amúgy tökmindegy, mert mindkettőről kell :D

Verde Lunaria 2012.07.31. 15:00:51

@pppanther:
a lánybucsusok lényegtelen kis bosszantó epizód szereplők, nem fontosabbak jelen pillanatban, mint mondjuk azok akikkel reggelente a villamoson találkozok.

Élet:

APK:
Aktuális PárKapcsolat (vívódás, hogy mi legyen hogy legyen, mert szeretem, csak nem biztos hogy úgy hogy az egy élet leéléséhez elegendő)

SzSz:
SzívSzerelmem
(szintén kinlódás, bizonyos okok miatt a saját oldaláról nem megvalósítható egyenlőre a közös jövő meg ugye alapból külföldön melózik, ha APK a párom, akkor ő a szeretőm)

Csoki:
Egy réges régi nagyon nagyon jó barátom, még a kollégiumi időkből. Ha én pasi lennék, olyan lennék, mint ő, ha ő nő lenne, olyan lenne mint én. Most már csak barát, de nagyon fontos barát.

Paragrafus:
Egyik legeslegjobb barátnőm, amennyire okos és bölcs, pont annyira hülye is. Sajnos vele ritkán találkozom, de amikor igen, akkor nagyon. Sokat tesz hozzá(m) a bölcseleteivel :)

Kézműves és PlázaCica:
A hugaim

Torzsa:
APK anyja. Nem tudom, hogy ő utál-e engem, vagy én utálom-e őt sokkal jobban.

Hmm....
A blog alapvetően a saját magam felderítésére és megértésére indult, meg valami féle napló is. Mindezt azért, hogy egy őrült dilinyós liba valamiféle nyomot hagyjon a világban magaután. :D

pppanther 2012.07.31. 15:08:51

@Verde Lunaria: Köszönöm a részletes seregszemlét, néhány dolgot helyére tudok rakni a fejemben :D

Verde Lunaria 2012.07.31. 15:11:29

@pppanther:
hát nagyon szívesen... kérdezz nyugodtan, és ha tudom a választ el is modnom :D

Szvetlana 2012.07.31. 21:15:10

En arra vagyok kivancsi mi van a faszikkal, mert mar reg elvesztettem a fonalat, mi ez a homalyositas itten. Nekem tessek magyarul, esetleg angolul, mint egy 5 evesnek. Leccilecci! :)

Verde Lunaria 2012.08.01. 08:43:24

@Szvetlana:
Ich lebe noch immer mit APK. Aber! Ich war ein paar Tagen bei SzSz im Außland. Das war.... hmm... unglaublich. Leider das Ende dieses Urlaub war sehr schwer, und schreklich...
Ich weiss, was ich machen muss....
APK liebt mich, ich weiss... SzSz, na ja... darin bin ich nicht sicher... Leider, ich fühle.... hmmm.... ;)

Oké, vagy esetleg más nyelven kérted? :D

Szvetlana 2012.08.01. 17:01:56

Dear Verde,

as you can know I speak more languages like English, Hungarian, Slovak and Czech, but unfortunately I can't speak German, so it's not nice to make me feel poor cos of that. I would be glad if u can explain me ur story on these languages, or can kiss my beautiful big ass.
Your sincerely,

Raisin xx

Verde Lunaria 2012.08.01. 17:11:09

@Szvetlana:
Hogy ezen mekkorát röhögtem most :D

Na jó.. kérdezel, válaszolok. Az általad ismert nyelveken. Leginkább magyarul :D

Megfelel?

pppanther 2012.08.01. 18:06:54

Baszki, ha most megírod neki szlovákul a választ én sikítok :D

Szvetlana 2012.08.01. 20:34:07

Na, sztem a magyar valasz mindenkinek meg. Fog felelni :D

Verde Lunaria 2012.08.02. 08:42:31

@pppanther:
Nem tudok szlovákul.... csak ezért nem írom meg neki szlovákul :D

@agyragobogar:
Ugye? :D Sose gondoltam volna (még mindig nem bírok nálad kommentelni... mit tettél?!)

@Szvetlana:
Gondolod, hogy ékes anyanyelvünk megfelelő lesz mindenkinek? Hm.... Na jó, majd megválaszolom. Mert ha minden igaz, és minden jól megy, akkor ma lemegyek Balcsira. SzSz-szel.

Na Csók Csajok!

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.08.02. 10:18:00

@Verde Lunaria: nem tudom :( már mindent megnéztem, próbáltam magamnál kommentelni kilépve is, ment gond nélkül...
süti beállítások módosítása