Lendüljünk egy kicsit tovább ezen a lánybúcsún...

Ugye ha egyszer esküvő, akkor oda ruha is kell. Mivel a hócipőm tele az egésszel, és még multkorában turiztam egy egész jó kis rucit, nem terveztem vagyonokat költeni. Mert minek? De tényleg... Azért, hogy egyszer felvegyem?

Szóval túrtam egy A vonalú, alul kicsi fekete tüllös "habos" rucit, absztrakt kisebb nagyobb fekete, türkiz és bézs pöttyökkel, a ruha alapból pedig tört fehér. Na. Tök jó, tök jó, de hát azért annyira mégse.

Aztán beindultak a zizi bogarak a fejembe, mert hogy bakker, január óta azért küzdök, hogy az esküvőn kurva jól nézzek ki. Azért a sok edzés és azért a diéta. Most tagadhatom, de ez egy nagyon sarkalatos pontja a csokipoci diétának.

Meg a lelkivilágom is változik...

Szóval, elmentem tegnap ruhát venni... és találtam egy cukit. Egy hihetetlenül baromi jót. Sőt, nem is egyet. Amibe beleszerettem, az egy kék fehér pöttyös ruha piros övvel és piros tűzéssel, de ez esküvőre nem volt elég elegáns... Így ami tetszett, és el is tudtam képzeli magamon az megint csak egy A vonalú sötét pink selyem ruha, amin felül egy fekete ilyen áttetsző anyag, a felsője pedig fűzős. Térd alatt ért és csodás volt az esése. De az ára miatt nem mertem megvenni... Így felhívtam az edzőm, mert bíztam benne, hogy talán éppen arra jár. Arra járt. Bejött és megnézte rajtam a rucit, és csak annyit mondott, hogy a ruha szép, de ez nem az igazi Verde...

Majd sorra megmutattam neki a ruhákat, és az egyik, ami nekem annyira nem tetszett... Na abból kért egy számmal kisebbet....

... és azt a ruhát vettem meg. Azóta rágom a körmöm, hogy valóban jobban illik hozzám, ahhoz aki most vagyok, amivé lenni akarok/tam, de hát feszül, meg szoros, meg lehet hogy izéééé.... meg sárga ruhám sose volt még.... és ha csak 1 kiló is visszajön én fel nem veszem azt a ruhát... szóval, most ruha para van.

Fűnek fának küldözgetem a képeket magamról, meg a ruháról, hogy nem e vagyok benne nagyon krinolin, hogy tényleg fel merjem-e venni. Mert nem egy cuki muki csajszika vagyok benne, ha felveszem. Nem vagyok benne aranyos, mint a többiben. Egyáltalán nem vagyok benne aranyos. Sőt inkább kötözött sonka vagyok benne. Azt se tudom miért vettem meg....

Szóval. Csak azért nem teszek fel képet a blogra, hogy ugye krinolin és hogy nem jó, mert azért ide mégse...

... és akkor a ruhapara magával vonzza a kiegészítők hiányát, a cipőmsincset, és a többit...

Mondjuk legalább nem vagyok annyira tahó, mint Torzsa. Hófehér ruhát vett magának az esküvőre. Mikor csendben megjegyeztem, hogy fehérbe talán csak a menyasszonynak kéne lennie..... Erre vett magának egy pirosat, amire meg az Ara mondta, hogy pirosat se kéne, azt se "illik". Erre duzzogva közölte, hogy akkor jó lesz a fekete estélyije.... mire Apk hívta fel a figyelmét, hogy feketébe talán temetésre kéne menni....

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.02. 09:59 6 komment

Címkék: esküvő

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr574691800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pppanther 2012.08.02. 17:48:50

Ne kéresd magad, tessék felpakolni ide egy képet arról a ruháról, kirágja az oldalam a kíváncsiság :)

Verde Lunaria 2012.08.03. 08:38:34

@pppanther:
Nem tudom feltölteni,nem megy... ez a hülye képes bejegyzés... nem megy.

@Szvetlana:
vagy csak simán HP

Verde Lunaria 2012.08.03. 11:05:47

@Szvetlana:
@Verde Lunaria:
Na csajok! Fészbúkon a ruhák. Jöhetnek a véleményáradatok....

Verde Lunaria 2012.08.03. 11:29:32

@pppanther:
Na csajok! Fészbúkon a ruhák. Jöhetnek a véleményáradatok....

pppanther 2012.08.03. 13:49:55

Kurvára egyértelműen a sárga. Ha nem kell, add nekem :D
süti beállítások módosítása