Bárhogy is szeretném, nem múltak el nyom nélkül a hátam mögött lévő napok... ezért most kábé minden apró f.szságot túlpörgök. Például:

Pénteken is, szombaton is, meg vasárnap is több mint két órát voltam edzeni, meg szaunázni, de nem volt étvágyam, ezért kissé keveset ettem. Jó, valójában semmit nem kajáltam. A norbi egy darab ápdéteggyes joghurtja szinte semmi, így nem is értem, hogy miért rágtam be magamra, mikor egyszerre szédültem és volt hányingerem az éhségtől. De baromira idegesített.

Az is k.vára felhúzott, hogy APK péntek estére beígért egy éttermes vacsit, hogy rendesen megünnepeljük a szülinapom.... de mivel talált egy fasza játékot neten, meg be is borult az idő, ezért nem mentünk.

Masszív agyvérzés kerülgetett úgy a 4. óra fehéring próbálgatása után. Mert nem mintha az összes nem lett volna egyforma, és nem mintha totál azonos áron adták volna őket. Mert ugye az az esküvő, az kurva fontos.

És valóban attól is a frász kerülgetett, hogy annyi időre nem maradtam kettesbe a telómmal, hogy egy sms-t tudjak írni. Mondjuk Paragrafusnak. Mert amint a kezembe vettem, már APK mellettem volt és azt sasolta, hogy kinek mit, miért, hová, minek....

Szabályosan rosszul lettem, mikor a frissen kitakarított, felnyalt konyha padlóján landolt kettő tojás, és amíg elmentem a felmosóért "Atomos" belegyalogolt, észre se vette, szanaszét hordta, és persze elhúzott, így nekem kellett összetakarítanom. MIndezt annyi idő alatt, amig új vizet engedtem a felmosóba.

Migrén kerülgetett, mikor elhangzott APK szájából a "majd én megveszem neked" mondat. Mert ennek a mondatnak a valódi jelentése: megveheted magadnak. Ezt mondta a hülye esküvői ruhámra. A ruhámhoz megvett bizsukra, a gyógyszertári testápolomró, a hülye pamut pulcsira, és az edző cipőmre is. Szóban k.va jól eltart. Gyakorlatban persze....

... és most se vagyok nyugodtabb. Sőt, szó szerint majd szétvet az ideg. Ordítani tudnék, annyira annyira annyira ideges vagyok.

Pedig már ittam relax teát is, de még ez is csak felb.szott, hogy k.vára nem használ.

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.13. 08:28 1 komment

Címkék: én apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr24709322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.08.13. 09:28:21

Látom jól indult a hét :)

Én néha élvezem, hogy ideges vagyok, ilyenkor legalább érzem, hogy élek.

Amúgy minden okod megvan rád, a kannevelés, a korosodási pánik sokat kivesz az emberből :)
süti beállítások módosítása