A tegnapi bejegyzés nem lett befejezve. Annak a bejegyzésnek az lett a vége, hogy vége. Hogy elegem lett. Hogy betelt a pohár, mert én tényleg mindent, de mindent megtettem. És igen, megcsaltam, félre léptem, de én voltam az, aki várt türlemesen vagy türelmetlenül. Aki a bajban mindig tartott és kitartott. Aki pincsi kutya módjára futott, ha kell, ha nem. Aki egy tucat barátot feláldozott a semmiért. És igen, én voltam az, aki nem volt képes szakítani, aki sajnálta és féltette, akinek ez az ember többet jelentett mindennél, és a végén, már csak mint barátért is, nagyon sok dologra képes voltam érte. De tegnap elég volt. Tegnap betelt a pohár.

A tegnapi vitánk végén én megmondtam neki, hogy ez így nem működik. Nem tesójáék esküvője a legfőbb gondunk. Nem azzal van a baj. Hanem egymással. Hogy nem változott semmi. És hogy én szeretném ezt befejezni, hogy ennek vége. Volt még néhány perces csapkolódás és persze fröcsögés a telefonba este... nem is értem minek is vettem fel...

Majd ma.... ma délelőtt felhívott, hogy sajnálja, ne haragudjak, meg tudja, hogy nem gondoltam komolyan és a többi... Mondtam, hogy igen, de akkor sem mehet ez így tovább, beszélnünk kell róla, mert én ebbe belepusztulok...

Megközelítőleg 10 perce tettem le a telefont, ahol zokogott, hogy az anyjának valami eredménye nem jó, és hogy komoly a baj megint, és ez így lesz örökre és én nem hagyhatom el, nekem vele kell maradnom, mert neki nincs senkije....

... sírva könyörgött....

Szerző: Verde Lunaria  2012.08.15. 12:46 6 komment

Címkék: apk

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr434713553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2012.08.16. 14:27:36

ez badarság...
maradj vele, mint barát, segíts neki, de költözz el és keress magadnak egy normális pasit! hidd el, kibírja. most azért rinyál, mert van kinek, ráadásul ezzel zsarol

Szvetlana 2012.08.16. 17:27:10

Egyertek az elottem szoloval. Ennek igy sosem lesz vege! Hany evig akarsz meg vele maradni? Sajnalatbol...

Verde Lunaria 2012.08.19. 16:13:46

@motymoty:
ma fáradtan és összetörve, de még életben... a lezárás nyilván nem egyetlen pillanat. folyamat.

@kozgaztanar:
barátjaként látni sem akar

@Szvetlana:
tudom, tudom....

idegszaggató 2012.08.27. 12:09:16

Nem akarlak megbántani, de ez a pasi szánalmas.

Verde Lunaria 2012.08.30. 09:59:40

@idegszaggató:
nem szánalmas, csak elveszett. Vagy valami ilyesmi.
süti beállítások módosítása