A laptop, amiről írok, na az HP. Hasonlatosan a gazdájához. Bár tény, a gép többet ér, mint én.  Aki nem értené kérdezzen.  
Hogy jön ide a Hilton? Holnap megyünk a Hphoz, és bizony a Hiltonban szálltunk meg. ÉS én meg biztosan egy HP vagyok, mert nem vágtam magam hanyatt a hoteltől. Oké, van kád. Oké friss virág a szobában, a párnámon Merci csoki, a fürdőben meg mindenféle bio kencefice. Sok párna, vékony takaró, több mint 50 tévécsatorna, és nagy hatalmas fürdőlepedő..
Mégis. Nem mondom, hogy ez életem legjobb hotele. Hm... komolyan elgondolkodtató, hogy elfelejtettem-e a patak partját, ahol kivágott orrú tornacipőben futkoztam?
Komolyan, pedig nem vagyok egy anyám tyúkja, hogy felvitték volna a dolgom. De nem is panaszkodhatom.

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.17. 10:39 Szólj hozzá!

Címkék: de

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr584782728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása