Eddig sem jeleskedtem a BKV bérletek megvásárlásában, mert főként inkább gyalog vagy bicajjal jártam. Így azon ritka alkalmakkor amikor nem-metró tömegközlekedési eszközre ülök inkább figyelem az ellenőrök tipikus ismertető jegyeit és akkor lukasztok, vagy leszállok.

Ma reggel villamosoznom kellett, és kezembe készítettem a jegyet mikor az elindult. A velem szemben ülő 50es pasi vigyorgott és mondta, hogy na ja, jobb biztosra menni és elővenni, de hát neki még jegye sincs. Mire a mellettem álló nő megkérdezte, miért jönnek az ellenőrök, mert akkor ő leszáll. Én meg fülig vörösödtem, mert olyan "fülön-csíptek" érzésem támadt, de aztán ahogy a nő és pasi el kezdte kifejteni a témát, hogy milyen is a BKV miért nincs pénz semmire, és az egész áldatlan állapotot szidták, majd még ketten becsatlakoztak a beszélgetésbe.... hát.... nem mondom, ez is megért volna egy társadalom tudományi kisdoktori disszertációt.

Amikor én 3 megállóval később leszálltam, ők még mindig szidták a rendszert.

Milyen apró mozdulat indíthatja el egy teljes villamos kocsi egyöntetű felháborodását.

Szerző: Verde Lunaria  2013.01.07. 08:11 4 komment

Címkék: vélemény én

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr855002523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.01.07. 09:08:22

Egyszerűbb szidni a rendszert, mint jegyet venni, vagy lelkiismeret furdalást érezni amiért nincs jegyünk.

A szidom / megideologizálom azt amit ellopok mentalitás mindig elképeszt, pedig rengeteg szép példája van a történelemben is.

Persze nem azt akarom mondani, hogy sosem utaztam jegy nélkül a bkvn, de sosem merült fel bennem, hogy ezt azért teszem, mert Pistike is ellopta a csavarhúzót.

Verde Lunaria 2013.01.07. 11:36:14

Nem vagyok ra en se buszke. De nekem telleg nem kifizetödö.a berlet.
Azert szegyellem magam. Telleg.

motymoty 2013.01.07. 15:32:17

@Verde Lunaria: :) Nem mondtam, h szégyelld magad! (nem is lenne pofám)

Csak szerintem tök gáz, hogy az emberek nem vállalják fel, h nem vesznek, mert nincs pénzük, kedvük, szükségük stb., helyette inkább szitkozódnak.

Verde Lunaria 2013.01.07. 16:42:46

@motymoty:
Ez igaz.
(attól még szégyen, mondjuk ezért járok inkább bringával)
süti beállítások módosítása