Tegnap kerestem valamit a blogomban, mert meg mertem volna esküdni rá, hogy én azt bizony megírtam. Tuti. Ezer százalék. Emlékszem.

De nem. Gondolom, csak fejben. Ugyanúgy, ahogy ma reggel is a dugóban ülve legalább két bejegyzést írtam önnön túlcsorduló muffinista* kövérségemről és annok okáról, és a felelelőtlen hátsó rendszámomba mászó kisbusz vezetőkről, hogy milyen frusztrációi vannak az ilyennek. Mert naná, hogy én is késésbe vagyok újabban**, de bakker akkor se mászok senki kipufogógázas valagába, mert ha visszagurul, vagy fékez betöröm az orrom, akarom mondani a Verda orrát.

Szóval a lényeg az, hogy kéne valami újítás, hogy a fejben megszülető bejegyzések mindenféle számítógép nélkül vázlatba kerüljenek. És ha már ez meg van, egy füsttel kifejleszthetnék, hogy csak olyan olvashassák a blogot, akiknek engedélyezzük. Szóval hajrá kedves ITsek, a feladat adott.

És a bejegyzés, amit kerestem, az arról szólt volna, hogy nektek melyikre hasonlított a gyerekszobátok?

 

 

*amikor a nadrág oldalán kibuggyan a hájacska, mint a muffin tészta

**mert hogy most minden reggel kifestem magam, és "öltözködök" és igyekszem nem a farmer-sportcipő-polo-pulcsi kombot alkalmazni, hanem annál egy fokkal talán kifinomultabbat? (jó szó ez?)

***csillagozást meg Motyitól loptam, mert banán megtetszett

Szerző: Verde Lunaria  2013.03.21. 09:17 7 komment

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr895157692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.03.21. 12:24:33

Ülve még lehet, hogy anyusnak is van 2 mm muffinja.

Van olyan blog amit csak azok olvasnak akiket akarsz, zárt blognak hívják.

Verde Lunaria 2013.03.21. 12:29:36

@motymoty:
Ezt az olvashassa akit akarunk témát nem igazán sikerült kifejtenem. :)
A blog legyen nyílt, de ha "veszélyes" akkor ne olvashassa. Ez is ilyen izé-inteligens-gondolatkitalálós bigyó :)

motymoty 2013.03.21. 13:16:46

@Verde Lunaria: Gondoltam, hogy ilyesmire gondolsz. Remekül hangzik. :)

motymoty 2013.03.21. 13:27:33

... és remélem a banánon még sikerül idén túltenned magadat. :)

Verde Lunaria 2013.03.21. 15:26:13

@motymoty:
a banán egy életre elkísér...
(és csendbe megjegyzem, nem tudok bejutni oda, ahova be lettem engedve...)

motymoty 2013.03.21. 15:31:33

@Verde Lunaria: engem már semmi nem lep meg, délelőtt volt egy pont ahol bárki bejuthatott. Majd jelezd, ha nem megy továbbra sem. Most nincs időm ezzel foglalkozni. :(

motymoty 2013.03.21. 15:36:42

Biztos, hogy jó a cím?
süti beállítások módosítása