Most nem kezdem el mondani, hogy mennyire elegem van már a télből és annak minden viszontagságából. Nem rinyálok, hogy az amúgy imádott csizmám a pokol fenébe kívánom, hogy torkig vagyok a kabátokkal meg sálakkal... Ez nyilván közrejátszott a tegnap esti kirohanásomhoz.

Mert ugye tegnap megint leesett a fehér égi áldás* És melóból el kellett indulnom korán, mert félő volt, hogy ismételt hosszú órákban lenne részem valahol... Óvatosan neki indulásom és kezdeti türelmem a sok felelőtlen idióta dugócsináló hamar elvette.

Aki ismer személyesen, az tudja, hogy mennyire fel tudom rántani magam, mennyire belepi a vörös köd az agyam, és randábban beszélek olyankor mint a legtöbb kocsis, és nincs aki megállít és... na, szóval értitek. Átmegyek lecsilapíthatatlan fúriába. Ezért is volt meglepő, hogy amikor az amúgyis felpaprikázott idegállapotomban egy idióta kamikáze először jobbról, majd balról majdnem nekem csúszott, mert úgy volt kedve előzgetni, és centikre ment el egy másik autós tükrétől, szóval ez az eszement dugócsináló megállt előttem, a másik autó seggébe, én kipattantam a pirosnál, és az idegtől remegve bekopogtam hozzá, hogy éneztmostszíjjelszedem! dühtől elcsukló hangon megkérdeztem a 40es pasitól, hogy

Téged Anyukád nem vár haza?

Szerintem én jobban meglepődtem a saját kérdésemen, mint ő. Pislogott, és bocsánatot kért. Majd meredtem még rá egy pár pillanatig és dulva-fulva, de inkább megdöbbenve (minek szálltam ki? miért kérdeztem meg? én tényleg ezt kérdeztem tőle? te jó ég, egyáltalán mi a fészkes fenét csináltam?) visszaültem a kocsiba.

Utána szépen rendesen araszolt a dugóban kamikázénk a többiekkel.

 

*(az a ki-be-szexualizált szájba szeretett éjszakai pillangó morgós anyukájának alsó hátsó fertálya)

Szerző: Verde Lunaria  2013.03.26. 09:03 7 komment

Címkék: én autos

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr255172054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2013.03.26. 12:13:50

:D

Látványos fellépés lehetett.

A dugócsináló az ki? Mert én mindig azt hittem, h mindenki az aki csúcsforgalomban autóval közlekedik.

Verde Lunaria 2013.03.26. 13:05:37

@motymoty:

A dugócsinálók álltalában azok, akik dodzsem pályának nézi az utakat a legnagyobb forgalomban is.

Átfutott egy agyamentül hosszú replika a te fogalmadhoz, de túl éhes vagyok megfogalmazni

chanson 2013.03.26. 17:52:04

Én csendesebb típus vagyok, s valószínűleg gyávább is (vagy csak nyugodtabb), így csak bemutatok, de azt is úgy, hogy ne lássák... Mit is írhatnék így, le a kalappal!

Verde Lunaria 2013.03.27. 09:26:46

@motymoty:
mire megkajáltam, elfelejtettem... :S szori :)

@chanson:
Hát én se erről vagyok híres :D

idegszaggató 2013.05.05. 12:46:46

Kemény vagy :D

Egyébként én dodzsempályának nézem az utat, ezért dugó-szerű helyzetekben is tudok dinamikusan haladni.
Autódban nem esett kár, ezért nem értem miért kellett leordítani a haját :D
De ha egyszer egy focus-ostól lesz kedved megkérdezni ugyanezt, akkor jusson eszedbe, hogy lehet, hogy én vagyok és én nem fogok bocsánatot kérni, hanem kiszállok és például lepisilem a motorháztetőd :D

Verde Lunaria 2013.05.06. 08:50:06

@idegszaggató:
Észben tartom, de mostanában azért már ne essen hó! :D

(jó hogy látlak)
süti beállítások módosítása