Néha azt hiszem, hogy látom a verem alját, már annyira mélyen vagyok. De aztán rájövök, hogy a francokat. Mert még (viszonylag) fiatal vagyok. Van agyam, képes vagyok minden féle fajta munkavégzésre, és még melóm is van. Élnek a szüleim, meg még van két húgom is. Van, aki felhív, hogy aggódik értem, és van aki ír egy sms-t, hogy minden OK-e.

És bár nehéz megállni, hogy azon nyavajogjak, hogy dehát az életem nem olyan, mint amit elképzeltem, nem olyan szar ez. Meg egyértelműen tudom, hogy fog ez sokkal sokkal jobb is lenni. De ahhoz ezen át kell vergődni.

Na.

 

Ezt meg innen loptam.

Szerző: Verde Lunaria  2013.04.22. 09:46 Szólj hozzá!

Címkék: család én emberek paragrafus küzd apróöröm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr365238721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása