Nektek is feltűnt, hogy mennyire meleg van? És hogy ez összefügg az ideális fényviszonyokkal? Emiatt jött a csodás ötlet, hogy ejtsük meg a céges fényképezést.

Alapvetően nincs ezzel gond, csak annyi, hogy a vasalásmentes céges kurvadrága ingjeim a bőrönd-projekt során elveszejtődtek. Meg talán az is probléma, hogy el is felejtettem. Így nem csak hogy elkéstem, mert egy órával előbb bent kellett volna lennem, de én még kényelmesen megtankoltam, megreggeliztem, és a hőségre való tekintettel és a többi kollega tegnapi öltözékét felméreve ma csak egy kis fehér rövidnadrág na meg egy laza ing került felvételre a ruhakupiból ami szekrényem és annak szép élre hajtogatott elrendezését helyettesíti....

Természetesen minden megoldható... A veszett fejsze nyele ellenére is, mert bár felkészületlenül ért a fotózás, a Verda csak rejtegetett egy fekete szoknyát, egy magassarkút, meg egy fehér melltartót a fehéres céges pót inghez. Azt meg majd valahogy kibumlizom, hogy had ne kellejen már megvennem még egyszer ezt a kurvadrágavasalásmentes inget, mert eccer beleizzadtam.....

Az ugye azért más kérdés, hogy a hajam nem igazán van beszárítva, a sminkemet (mert Volt) valahol az emmnullán leizzadtam, (mert ott meg valami autós leesett a hídról), és hogy ezek fel fognak kerülni a netre. Ezek a fertelmes képek. Rólam.

Remek....

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.06.21. 08:39 Szólj hozzá!

Címkék: munka meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr745371746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása