Kitartó, és egyáltalán nem kíméletes migrén gyötört. Szokott így lenni.

Mikorra a teljes agyi és testi zsibbadás beállt, hallásom vízalatti látásom meg pontszerű lett, na akkora kaptam Lowrider-től valami iszonyat erős gyógyszert, amit neki írt fel a doki.

Hozzátenném, hogy fogalmam Sem Volt a tényről, hogy nem szabad kávéval bevenni. Én meg ugye koffein függő vagyok. A hatás... elmondhatatlan. Félre beszéltem (azt mondjuk alapból is) túl pörögtem (inkább alhatnélkom van újabban), kiborítottam mindent és elejtettem, és hagytam a fodrászom győzködésének:

- Nem unod még?

- Nem. Még nem akarok kopasz lenni.

- Valami kis extra vagancia?

- Nem. Kösz. Decens vörös.

- Felnyírhatom?

- Nem.

- Csak egy kicsit.

- NEM.

- Fiatal vagy, kell egy kis őrölet.

- NEM. Jézus, nekem ahhoz nagy a fejem. NEM

- Hmmm... jól állna... Biztos?

- Biztos, hogy nem.....

Majd befestette, igazgatta, és akkor ott ült mellettem, és mint kisgyerek a cukorboltba a nyálát csorgatva vágyakozva nézte a gépet....

- Figyelj, veszteni valód nincs, nagyon dögös leszel és ígérem nagyon tetszeni fog. És visszanő.

- Nem.

- Csak egy kicsit.

- Nem.

- Naaa.....

- Ajj.......

- Nem fog fájni ígérem....

És így esett, hogy az egyik oldalon fel van nyirva a fél fejem, a másikon meg hosszú, és kitisztulva a gyógyszertől még a tükörbe se merek nézni.....

Ennyit a komoly pénzügyesről.....

Meg a gyógyszerekről....

Be kéne venni ma is...

Szerző: Verde Lunaria  2013.09.04. 08:46 7 komment

Címkék: elgurultagyógszer

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr735494539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sangel 2013.09.04. 10:21:47

Azt jól bevállaltad.. :D

Verde Lunaria 2013.09.04. 11:37:13

@motymoty:
NEEEEM D: (jobb így)

@Sangel:
azt ja :(

Amugy aki látja annak tetszik. Én meg ugye nem nézek inkább tükörbe :S

Szvetlana 2013.09.04. 13:55:37

Kep? MOST! Bedrogozva nem jarunk am fodraszhoz cuncibogyo! :D

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2013.09.04. 15:20:49

Akkor tanulok Tőled :-D pénteken bármennyire is fáj a becsípődött derekam, ha térden csúszva is de gyógyszer nélkül megyek fodrászhoz :-)
Apropó mi lett volna ha körmöshöz van időpontod? :-) tigriskarmok pepita-mintával?

Verde Lunaria 2013.09.04. 16:27:44

@Szvetlana:
nem is voltam bedrogozva. Csak autó vezetésére alkalmatlan állapotban voltam...

@Pannaa:
Szerencsére a rövid karmokat szeretem, nem kőttök körmösre :D

ÉS persze UPDATE:
a 60 éves full konzervativ főnönköm szerint zseniális :D
süti beállítások módosítása