Még négy bejglit kell sütnöm. Még négy bejglit kell sütnöm. MÉG NÉGY BEIJGLIT KELL SÜTNÖM!

Baszki... azt hittem, hogy vasárnap estére a lakás kitakarítva, utolsó simogatások lesznek az ajándékokon, főként csomagolás, minden megsütve és sütemény illatú, így a héten estékre max forraltborozgatások maradnak, meg céges bulik, meg fodrász.

Ehelyett a lakásban lévő kosz a beköltözésem óta elért Maximum szinten, az ajándékok nem hogy kész nincsenek, hanem gyakorlatilag sehol se tartanak, van ami még ötlet szinten se, a csomagló papír árát (is) meg kvázi elviszi az autójavítás.

A melóban történő túlórák száma annyi, hogy egy attól bármely normál ember sirva felmondana (lassan én is), és nyilván a sütemények meg nem készülnek olyan ütemben, ahogy kéne, mert nem csak időhiányba szenvedek de béna is vagyok, de ami meg elkészült azt már el is ajándékoztam... már ami jó lett... (a harmadik bejgli próbálkozásom jó lett), szóval kellett nekem beigérni, hogy én is sütök. Lófitty.... Soha többet...

Amúgy meg, én totál nem vagyok erre alkalmas. Mások gyerekkel a nyakukon hogy csinálják?! De télleg? Hogy a fészkes fenébe????

Kérek abból, amit ők szednek!

szd.jpg

Szerző: Verde Lunaria  2013.12.18. 13:27 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr485697867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2013.12.18. 13:52:48

bejgli = cukrászda, a magam részérő a daubnert ajánlom / mondhatod, hogy te sütötted! :))

ajándékcsomagolás szigorún este 9 után forralt borral + közben sorozat a tévén :)

Verde Lunaria 2013.12.18. 14:11:24

@kozgaztanar:
azt már megsütöm... meg a daubnert nem szeretem. Én nem Tom mért van oda érte mindenki...

ha már a csomagolásnál tarténk. Vagy csak ott hogy 9re otthonvagyok...

(panasz rovatunk hallották)

kozgaztanar 2013.12.19. 14:19:39

mert isteni a francia krémesük! :)

kozgaztanar 2013.12.20. 12:45:41

@Verde Lunaria: felőlem talizhatunk ott, kedden úgyis rohanásban voltam és nem volt időm krémesezni :))
süti beállítások módosítása