Felmondtam.

Nem is hatott meg igazából senkit. Persze, ez van, menjek, ha akarok. Mosolyogva fogadták a felmondásom. Tegnap még.

Na de ma, ma át kellett gondolni a további logisztikát. És az, amikor főnök asszonynak leesett... Az az eltorzult fej. Azok a kétségbe esett szemek. Aztán ahogy félrehívott, hogy beszéljük meg, hogy mit kell átadnom.....

És ahogy öntöttem rá az infó halmot, ahogy elkezdete először vakarni a fejét, majd a körmét rágni, és néha kérdezgetett, de egyre elgyötörtebb fejet vágott, ahogy számolgatta az időt, hogy mennyi van még hátra, és végefelé, ahogy elment a hangja...

Negédesen mosolyogtam rá, mikor megkérdezte, hogy szerintem mit tud a munkámból egy nyári gyakorlatos átvenni, és én kábé 3 excel kitöltését mondtam neki a 300-ból.... Akkor bevittem az utolsó csapást, porrá zúztam. Kortyolt egy hatalmasat a vizéből, és csak annyit mondott, hogy azért elég nehéz lesz ezt a munkát ennyi idő alatt átvenni....

>:D

Kishíján elsírta magát.

Szerző: Verde Lunaria  2012.06.13. 16:59 7 komment

Címkék: munka meló

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr764586108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.06.13. 17:11:05

@motymoty:
na igen, ha ez egy hangos film lenne, most itt szól volna a gonosz kacaj :D

Szvetlana 2012.06.13. 17:21:54

jólesett mi? ezekért a pillanatokért megéri, és az vesse rám az első követ.... :)

Verde Lunaria 2012.06.13. 17:26:01

@Szvetlana:
nem tudom elmondani mennyire jó volt... kb mint mikor a csokipoci diétám 7. csokimentes/nasi mentes hete után pillecukrot ettem. egy zacsival.
De igaz, ez még annál is jobb volt :D

Sangel 2012.06.13. 21:45:55

Issszzuuuuuuuunk :DDDDDDDDD

idegszaggató 2012.06.14. 08:50:39

Ezazzz! (neked) sikerült. Gratulálok és veled örülök.
süti beállítások módosítása