- Helló.

- Na csáo kicsi csacsi.

- Dolgozom. Fontos?

- Igen, mint mindig.

- Mondjad. Gyorsan.

- Mit szólsz a tegnapihoz?

- Hogy nem vagy normális, ha este tízkor mész squash-solni.

- Bagoly mondja. Akkor jöttél edzésről. De nem ez érdekel. Mit szólsz a haverhoz?

- A haverhoz? Mit kellene szólnom? Van valami extra tulajdonsága, amit nem láttam?

- Baszki. Én jó hogy a melleid néztem, de te meg mit?!

- ?????

- Neked teremtették. Én meg vittem magammal tálcán díszcsomagolásban. Eszembe jutott már korábban is, meg kéne nézni mi sülne ki belőletek. De ez tegnap. Ez kurva jó volt.

- ???? Hát te hülye vagy. Én izzadt és büdös és leharcolt voltam, marha szexi lehettem...

- Oké, régen voltam ennyire büszke hogy megvoltál. Baromi gerjesztő volt ahogy kipirultált, még szinte lihegtél, és az az izzadtságszagod, ami keveredett a parfümöddel... amire komolyan csak rátett egy lapáttal, hogy borral sétikáltál. Tudod, ha nem lenne CsokiCsaj, én tegnap ágyba rángattalak volna, ha beleegyeztél volna, ha nem.

- Ne haragudj, de neked elmentek otthonról.

- A haver is rád mozdult.

- Nem is emlékszem rá!!!!!!!!!

- Libling. Ő még Kosarasnál is jobb pasi. Olyan két méter magas. Ez se tűnt fel, hogy akár szendén pisloghatnál fel rá?! Barna bőr, barna haj, szürke szem. (jó, nem kék, de a szürke is megteszi). Szép széles válla van, meg jó a segge. Ja és a bicepsze, mondjuk azt nem láthattad. De tudnál benne kapaszkodni. És persze jó fej a gyerek. És nincs nője. Sőt jobbat mondok, olyanja sincs, akitől gyereke lenne. És bejöttél neki. Megadnám neki a számod.

- Szerintem ez a pasi neked jön be. Elmélkedtél már a szexuális hovatartozásodról?

- Igen, és egyszer el fogom venni CsokiCsajt.

- És felveszi a neved?

- Hát gondolom. Vagy nem tom. Még ezen nem is gondolkodtam. De ő tuti. Csokiné. Hm... Hogy tetszik?

- Nekem a "né" nem tetszik.

- Te felvennéd egyáltalán valaki nevét?

- Valakiét igen, valakiét nem.

- Baszod! Te TERELSZ! Na b.meg. Akkor megadom havernak a számod. Ő az igazi, hidd el. Én tudom. Ő kell neked.

- Nem, nem adod meg, meg ha meg is adod, nem fogom felvenni. Én nem vagyok nyitott egy új kapcsolatra. Meg más terveim vannak.

- És a másik kettőnek is más tervei vannak.... Megadom a számod, nem kérek engedélyt, és hálálkodni ráérsz később. Mondjuk a lagzitokon. Hidd el, ez a pasi az igazi....

- Kinyirlak

- Neked is szép napot!

 

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.19. 07:18 8 komment

Címkék: csoki pasi Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr144787245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szvetlana 2012.09.19. 20:28:41

Nem hulye ez a Csoki gyerek, es rogton ilyen tuti ajanlattal all elo, en belemennek siman! Az elmult ket evben annyi ilyen jo kis ajanlatot elutasitottam a "nagy szerelem" miatt, aztan hova jutottam??? Itt ulok egyedul, se 2 meter magas, se hobbitka, se feher, se fekete. Pedig hjajj milyen igeretes fiuk is akadtak volna :(... Lehet ma mar boldogan terveznem a kozos jovot, es a hangsuly a boldogsagon van...

kozgaztanar 2012.09.23. 10:13:51

hehe, ez vicces volt! azért vannak a jó barátok... :))

hé, Te most szingli vagy?

Szvetlana 2012.09.23. 20:19:11

@kozgaztanar: hat oda, hogy hiaba vartam a csodara, ami csak nem jott. En pedig most ulok magamban es azon gondolkodok, hogy lehet hogy elszalasztottam valamit, vagy valakit azalatt az ido alatt, amig arra vartam, hogy a nagy szerelem vegre eldontse mit akar.

Verde Lunaria 2012.09.24. 13:12:58

@Szvetlana:
asszem alaptulajdonságom, hogy képtelen legyek a boldogságra :(

@kozgaztanar:
szingli...
Nem. Nem szeretem a szingli szót. Akkor már inkáb egyedül álló lennék....

kozgaztanar 2012.09.24. 20:25:02

@Verde Lunaria: nekem mindegy, hogy hogyan hívod, az állapotod érdekelt/érdekel. :)

és ... hogy vagy?

Verde Lunaria 2012.09.25. 13:29:04

@kozgaztanar:
nem mondtam, hogy egyedülálló lennék...

Amúgy köszönöm kérdésed, iszonyatosan szarul :D
süti beállítások módosítása