Még mindig remeg kezem lábam.... Úgy egy jó 20 perce kishíján meghaltam. De tényleg.

A 4,5 méter belmagasságos polgári irodaházunk csodás 40 éves korhadt fa csillárja elengedte a kábé 6 kilós üvegbúrát, és az orromat meglegyintve millió darabra tört az íróasztalon...

Ha ez a fejemen köt ki, nagy eséllyel nem írnám ezt a bejegyzést, sőt, soha többet semmiféle bejegyzést se....

Így én abban hiszek, hogy valaki nagyon nagyon vigyáz rám odafennt, és nem csak eltévesztették a célt.

Szóval köszönöm Égiek, meg Mindenki Más!

Szerző: Verde Lunaria  2012.05.23. 12:17 7 komment

Címkék: szerencse köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr764534990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.05.23. 13:10:08

Gondolod h üzentek neked valamit a csillárral?

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.05.23. 13:34:59

ezek az "égiek" nagyon bénák. Mindig kódolt üzenetekben beszélnek, nekem ez rettenetesen gyanús... :D

Verde Lunaria 2012.05.23. 13:41:05

@anyuss:
@agyragobogar:

Nem tudom... szerintetek üzenni akartak? Nem vagyok jó kódfejtő :S

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2012.05.23. 13:49:53

@Verde Lunaria: ja persze üzenni. DE nem neked. Hanem a "polgári irodaház" tulajának, hogy ideje karbantartási műveleteket végezni, még a végén valakit fejbe vág egy csillár.

motymoty 2012.05.23. 14:13:17

@agyragobogar: :D

Minden egy másodpercen múlik. Nekem eddig szerencsém volt, ilyenkor szoktam megtorpanni, elugrani vagy elszaladni, minden ok nélkül..

Pannaa · http://kapaszkodjminimano.blogspot.hu/ 2012.05.23. 16:05:56

...és semmi üvegszilánk? ...semmi sérülés? Hát rád nagyon vigyáznak :) Tessék megbecsülni :)
Kétszer sikerült "majdnem meghalnom" ezek után úgy hiszem engem már csak vaslapáttal lehet agyon verni, vagy azzal sem :D

Verde Lunaria 2012.05.23. 19:13:14

@Pannaa:
az orrom kicsit bepirult, ahogy megcsapta, de semmi. Ja meg egy üvegszilánk ment a balerinámba, de tényleg nagyon megúsztam.:)
Ez volt a mai napban a valalmi jó :)
süti beállítások módosítása