Kezem lábam remeg. Igyekszem megnyugodni, de baromi nehezen megy...

Anyutól volt 4 nem fogadott hívásom. De még ez is semmi, két sms, az egyikbe "hívj vissza" a másikba "azonnal".

Lepergett előttem minden lehetséges rossz. A tesóm kutyájának halálától kezdve a galaxisból érkező vérszomjas idegenek inváziójáig minden. Nem szokott ilyet csinálni. Csak ha kurva nagy baj van. Vagy még annál is sokkalta nagyobb...

Komolyan mondom még szédültem is, és majd ledobtam a telefont, ahogy tárcsáztam.... erre közli....

...közli, hogy hát azt hitte elvesztem. (???) mert már milyen régen beszéltünk (tegnap előtt) és akkor is csak kicsit (alig másfél órát). És hogy minden OK-e. Mikor visszakérdeztem minden OK? Tényleg?! És továbbra is csak ennyi...

Majd azért belevigyorgott a telefonba, hogy jóvvana, aggódott... most mért? Mit izgultam.....

Mondjuk nyilván én vagyok a hülye, hogy a legrosszabbra gondoltam....

UI: tudja valaki, hogy mit jelent lifttel zuhanni? Most már másodjára álmodok ezzel...

Szerző: Verde Lunaria  2012.09.28. 17:02 3 komment

Címkék: anyu

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr394808587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szindrana 2012.09.28. 21:32:43

Állítólag a zuhanás akkor jön álomban, mikor úgy érzed, elveszítetted az irányítást a dolgok felett. Amikor sok a stressz, kicsit pánik-érzésre utal. A magabiztosság elvesztése... Esetleg támogatás hiánya. Ilyesmi. A liftről nem tudok, de hogy bezárva vagy, az sem valami jó...
A mamádat üdvözlöm ;) :)

2012.09.30. 09:29:20

Pont mint az enyém :)

Verde Lunaria 2012.10.01. 09:57:33

@paintressy:
na szép.... :S
Bár mondjuk először "lefele" zuhantam. Másodszor meg "felfele".
Köszönöm szépen a válazst :)

@anyuss:
Szerintem ezt amúgy tanítják nekik
süti beállítások módosítása