A hétvége legvérlázítóbb mondata, ami temetéskor túl sokszor elhangzott ahhoz, hogy végül ne tegyem szóvá. Hiszen a vád olyan embereket ért, akiket egyáltalán nem kellett volna:

- Dehát nem kívánt részvétet!

- Nem kívánni szokták, hanem nyilvánítani.

- Ez az okoskodó arrogancia, ebből tudom, hogy lenézel minket.

- Én azt hittem, hogy a jelenleg folyó "vagyon-elosztási" és "hogy legyen a jövő nélküled" fiával folyó projekt végett.

 

Hugaim pedig megvilágosodtak (Anyu, PlázaCica, Kézműves) :

- Le kell vágni a kakast, mert támad. Meg a tyúkokat is egrecéroztatja.

- Miért, a tyúkok mért zavarják.

- Hát mé', mé'.... Mert szexelni akar.

- MIért buzi a kakas?

- Miért lenne buzi?

- Hát akkor fajtalan.

- A kakas a fiú tyúk.

- Mi?! A tyúkok is szexelnek?!?

- Miért mit hittél???????

- Hát, hogy önmegtermékenyítő. Mint a kommodoó sárkánygyík...

(Kézműves belibben)

- Te tudtad, hogy  a tyúkok is szexelnek?

- Mi??? Télleg? Nem úgy lesz a kiscsibe, hogy a tyúk lassan sokáig melegíti a tojást?

 

És persze volt nyáladzós romantikázás, aminek a háttere olyan volt, mint egy jól megtervezett klisés autóreklám. Szerelmetes pár a tóparton, fetreng a pokrócon, csillagot választ, meg düdörög. Még se ez volt a legtocsogósabb:

- Már annyira régen láttalak, hogy lehet sokkal többet képzeltem beléd, mint ami a valóság.

- Hát ezzel én is így vagyok. A képzeletem, emelt piedesztára, és féltem, hogy ez aztán végképp nem valóság. De most, hogy itt vagy, rá kellett jönnöm a valósá sokkal jobb...

(Röhögés mindkét oldalról)

- Azért érzed, hogy ez nem kicsit túlzás....

 

 

Szerző: Verde Lunaria  2013.05.06. 09:23 4 komment

Címkék: család én kézműves anyu szsz torzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://magamkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr735283254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2013.05.07. 08:19:32

@anyuss:
A tyúkos halálosan komoly. Ha láttad volna a fejüket, hogy mennyire véresen komolyan gondolják... És az a döbbenet, így 2X évesen....
Ha megláttam őket utána, röhögnöm kellett, képtelen voltam abbahagyni :D

bélla 2013.05.11. 15:58:19

a fehér tehén adja a tejet, a barna a kakaót, a tarka a kapucsínót...a szarvas az őz férje, a liba meg a kacsáé...stb. és tényleg mennyivel átláthatóbb volna ez világ ahogy a gyerek eredendően képzeli.

mivel a komodói sárkányok szűznemzéséről tudnak a lyányok, mutatja, hogy a Nationalt viszont szokták nézni. egyszer majd lesz ott szó biztosan a tyúk-kakas szerelmi háromszögről is...csak nehogy előbb haljanak a: "mi volt előbb a tyúk vagy a tojás? problémkörről mert rögtön ki fogják bökni a te elméleted achilles sarkát. (ott ui. szó sincs semmiféle kakasról. "na ugye?")

bélla 2013.05.12. 09:04:35

bocs. egy "l" lemaradt.
süti beállítások módosítása